Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 0
累積人氣: 4736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


PE堂正!!! 分類: 未分類

PE堂有得打排球,正呀!!!

Miss Chan返左嚟同我地上堂,

好玩好多呀!!!!!



2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天


打波比賽..唉!!! 分類: tennis

去打tennis比賽..

我第一場輸0:8..唉!!!

超慘,輸左個40:40嘅~有球打左廿幾球先輸..唉~超慘呀!!!!!!!!!

see到呀sir呀!!!佢要我練波呀..唉~

之後第二場就輸1:8,好慘...

佢好大力呀!!!!

 



2008 年 11 月 21 日  星期五   晴天


上VA堂... 分類: 未分類

今日上VA堂,超黑人憎lo~



2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


小王子創作比賽~ 分類: 未分類

今日放學小王子創作比賽~

1B攞第一,1D攞第二,1F攞第三...

唉~我地班真慘呀!!!!



2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


see到心心啦!!! 分類: 金四角

今日終於see到心心啦!!!

可以比生日禮物佢啦~

雖然係少左d,但係都一d心意...

希望你鐘意!!!!!!!!



2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


去camp好唔happy lo!!!!!!! 不滿 分類: 未分類

呢兩日去camp好唔happy lo!!!

下次唔想再同佢地一組啦~

果個人咩都唔識做,煮嘢又煮唔到,又唔識教火..

好黑人憎呀!!!!!

我真係好唔想同佢一組,唔想同佢一齊訓,唔想同佢一齊煮嘢食lo!!!

走果陣,我咁多嘢攞,佢好似係最少嘢攞lo,

又將個營比我攞lo....

黑人憎!!!我忍夠佢啦!!!!!



2008 年 11 月 14 日  星期五   晴天


去camp啦!!! 分類: 未分類

聽日去HKACcamp啦!!!

唉..都唔知會唔會太辛苦......

應該會好好玩啦~

老師話有流星睇呀!!!

我要快d拾嘢啦..



欠兩樣功課啦~ 分類: 未分類

今日一次過欠兩樣功課lo~

唉...點算呀????救命呀!!!!!



2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天


派banding紙... 分類: 未分類

今日週會派banding紙...

d成績好差!!!中文唔合格,英文第3級,數學都係第3級~

d成績..唉......



2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


好黑人憎呀佢!!!!! 分類: 未分類

好黑人憎呀佢!!!!!

人揀yes卡佢又揀...

揀曬人地鐘意果d~



2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


唔好唔happy啦!!!! 分類: 未分類

KW唔好唔happy啦!!!!

要開心D呀~~~



piano比賽~ 分類: 未分類

今朝piano比賽~so 冇返學!!!!!

不過只得77分炸...最高得86分...

不過我地個個都有牌攞呀!!!

正!!!!!!!!



2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


童軍大會操.. 分類: 未分類

童軍大會操

hold!!



打波比賽~yeah!!!!!!!!!!! 分類: tennis

今日有得打波~

比賽好正,又好辛苦...

打左成一個半鐘,唉!!!

我打1:0,1:1,1:2,2:2,2:3,3:3,3:4,3:5,4:5,5:5,6:5,6:6,7:6,7:7,8:7,8:8,9:8

咁先win到...唉~真係辛苦!!!!

打到佢喊lo...



2008 年 11 月 7 日  星期五   晴天


呢幾日都病~ 分類: 未分類

呢幾日都病~

有時發燒,感冒好重下又...

唉!!!講嘢果陣聲好沙lo..==''