今日lunch time嘔..
飲左兩包維他荳奶就嘔...唉!
今日冇返學..
超唔舒服~唉!!!
喺屋企好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今朝發燒到37.5c...
唉~又要去大會操綵排!!!!!
超辛苦呀~
喺果到see到李雙如同1B班果個所謂嘅靚仔...
之後返到home就died左啦!!!
今日喺佐敦谷比賽~
唉~第一次win 6:2...
第二次lose 4:8
tired爆啦!!!!!!
好正,dinner食火鍋呀!!
yummy!!!!!
今日放學之後有Halloween party~
好正呀!!!!有d恐怖嫁都..
又有糖食,有鬼故聽..(P.S.不過唔恐怖lo~)
ok好玩啦!!!!!!!!!!!
放學see到Cherry~
happy!!!
聽日有Hallowind玩呀!!!!
好嘢!!!!!放學之後呀!!喺school~
今日打波比呀sir讚~
話我已經打得好好多啦!!!!!
我仲win左一場比賽呀!!!
成日痴住人..
好無奈lo~過份!!!
琴晚睇「雷霆衰星」~
好無聊呀!!!
上英文果陣..唉~~~
今日lunch果陣超唔happy呀~
個個都好似唔係好鐘意我咁呀!!!!
我唔想再咁啦....
今日之內睇完成本「下輩子還是最愛你」~
haha!!!Science Mr.Lee冇嚟上我地堂....
今日上中文好笑~
一見到Yaka個樣就笑死我啦!!!
又一次令我想笑到死==''
今日打波成日比人打中~
唉~我放左學之後就立即去打波...