Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 0
累積人氣: 4738
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


lunch time嘔.. 分類: 未分類

今日lunch time嘔..

飲左兩包維他荳奶就嘔...唉!



2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


冇返學..唉~ 分類: 未分類

今日冇返學..

超唔舒服~唉!!!

喺屋企好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


發燒~感冒~ 分類: 未分類

今朝發燒到37.5c...

唉~又要去大會操綵排!!!!!

超辛苦呀~

喺果到see到李雙如同1B班果個所謂嘅靚仔...

之後返到home就died左啦!!!



2008 年 11 月 1 日  星期六   晴天


tennis比賽~ 分類: 未分類

今日喺佐敦谷比賽~

唉~第一次win 6:2...

第二次lose 4:8

tired爆啦!!!!!!

P.S.thx 雅同娟~!!!!

好正,dinner食火鍋呀!!

yummy!!!!!



2008 年 10 月 31 日  星期五   晴天


Halloween~ 分類: 未分類

今日Halloween~

希望各位到時都玩得開開心心啦!!!



2008 年 10 月 30 日  星期四   晴天


Halloween party~ 分類: 未分類

今日放學之後有Halloween party~

好正呀!!!!有d恐怖嫁都..

又有糖食,有鬼故聽..(P.S.不過唔恐怖lo~)

ok好玩啦!!!!!!!!!!!



2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


放學see到Cherry~ 分類: 未分類

放學see到Cherry~

happy!!!



聽日有Hallowind玩呀!!!! 分類: 未分類

聽日有Hallowind玩呀!!!!

好嘢!!!!!放學之後呀!!喺school~



2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


比呀sir讚~好yeah!!!!!!!!! 分類: 未分類

今日打波比呀sir讚~

話我已經打得好好多啦!!!!!

我仲win左一場比賽呀!!!

YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!



好無奈lo~ 分類: 未分類

成日痴住人..

好無奈lo~過份!!!



2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


琴晚睇戲.. 分類: 未分類

琴晚睇「雷霆衰星」~

好無聊呀!!!



2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


超唔happy呀!!! 分類: 未分類

上英文果陣..唉~~~

今日lunch果陣超唔happy呀~

個個都好似唔係好鐘意我咁呀!!!!

我唔想再咁啦....



2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


一日睇完成本書 分類: 未分類

今日之內睇完成本「下輩子還是最愛你」~

haha!!!Science Mr.Lee冇嚟上我地堂....



2008 年 10 月 21 日  星期二   晴天


笑爆人呀!!! 分類: 中學~

今日上中文好笑~

一見到Yaka個樣就笑死我啦!!!

又一次令我想笑到死==''



2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


打波成日比人打中~ 分類: 中學~

今日打波成日比人打中~

唉~我放左學之後就立即去打波...

好正!!宜家超love打波!!!!