Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 7
累積人氣: 4726
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


第三日返銜接課程... 分類: 中學~

第三日返銜接課程...

我地今日有HKAC嘅訓練~

不過,都唔係好似佢地講到咁恐怖...

都幾好玩呀!!!都幾曬呀...



2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


今日第兩日銜接課程~ 分類: 中學~

今日第兩日銜接課程~

今日ok好玩啦~

不過,有個女仔超衰,佢著左條超超超超超短嘅褲~

個個都話佢好Xxy...佢仲串返我地....

==''好無奈呀!!!

今日午膳去左7仔食麵,薯片and芝士腸~yummy!!!

今日下午,我地要考普通話..好難呀!!!



2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


今日上第一堂銜接課程~ 分類: 未分類
今日上第一堂銜接課程~

我同Erica一班,唔同呀哥一班...我係Jupiter class...

我到宜家都仲係5號(班號)!!!Erica就慘lo,佢12號變37號~

我地有開課禮~之後就係口語訓練,上堂上50分鐘~好好玩呀!!!

小息之後就係我地學字典技巧~自從上過Miss Lo堂之後,我上英文嘅堂就冇法唔寫note...!!

到12:00,我同Erica,龍仔,Ian,蘇蘇,香寶淇一齊去來富食飯~

呀哥唔同我地食,唔理佢啦我地~



2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


今日去童軍個40周年慶祝~ 分類: 未分類
今日去童軍個40周年慶祝~

好好玩呀!!!D食物又好YUMMY!!



2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


今日去左買中學d書,去順天聽talk~ 分類: 未分類

今朝11:30a.m.先起身~

之後就去左買中學d書!!好悶...

At night,我就去順天聽talk,see到呀哥同Erica,周茵同趙健~

 



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


今日去左睇體操表演~ 分類: 未分類

今日去左尖沙咀睇體操表演~

佢地好勁呀!!



今日有謝師宴,生日會~ 分類: 未分類

今日有謝師宴,9:00a.m.就開始啦...

我地首先就去全級一齊唱唱歌~之後就向老師表演加表達心意...

我地唱良師頌..有dxx啦~

之後,老師就同我地各班講一d嘢~

我地有好多人都喊呀~

我地食嘢果陣就搵左我地歌詠嘅孖寶兄妹--陸政然先生&超高音嘅姚子日先生揸咪唱~

而我呢個爆音皇就復出啦!!!(因為我太happy,所以先亂唱到爆音)

不過,我都好似係玩得high得滯...好happy呀!!!我冇bring杯,DC就借比我啦~

我地都同薛老師影左照...不過,我地冇得全班一齊影...Miss吳just叫其他班影,冇叫我地影~我地同佢講,佢就係點都聽唔到...=='

放學果陣,因為我趕住返home,就see到呀哥同DC喺前面...

DC同我講,話呀哥佢想咀我~==''

o左咀lo~...好笑!!!^^



2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


我地班有成十個人去左註冊,冇返~ 分類: 小學嘅fd

我地班有成十個人去左註冊~

都幾悶嫁...我地就練下聽日謝師宴d嘢!!

車,不過班人都唔肯做嘢...

都唔知點好...



2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


今日金四角一齊去玩!!happy!!! 分類: 金四角

今日金四角一齊去玩!!happy!!!

我地去左APM唱K~我只係唱左一個鐘~

不過都好happy呀!!!我地唱左好多首...

最開心嘅係,我唔駛用咪,我都唱得大聲過佢地呀~!!!

之後仲影左一緝貼紙相~好靚!!!!!



2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


今日放榜~ 愉快 分類: 金四角

今日放榜~我入到順天呀!!!

雖然我,Erica同唔到Amy,Melody一班...

但我同佢永遠都係best fd!!!!!!!!!!!!!!!!



2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


琴日果場網球好正~ 分類: tennis

琴日果場網球好正~大威win左呀!!!

今日有費達拿對拿度~我諗應該會好好睇啦~



2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


今日morning好悶~ 分類: tennis

今日morning好悶~

喺屋企睇'花樣'~

睇網球,大威對細威~好勁!!!



2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


今日喺學校半日上堂... 分類: 小學嘅fd

今日喺學校半日上堂...

音樂堂我地睇戲...

中文堂又幾悶下...

今日派常識卷~86.5,都算高分啦~

都派曬卷啦...



2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


今日我同薛老師同高嘉威去xx~ 分類: 小學嘅fd

今日我同薛老師同高嘉威去xx~

好happy!!!

今日派左中文卷...兩份都係83分..好低呀...



今日玩閃避球~ 分類: 小學嘅fd

今日玩閃避球~係最後一堂PE堂!

好happy呀!!!

呀sir幫另外一組...佢一球打中我...

打中我個肚...痛到死下死下...