今日去左石澳school picnic~
首先要多謝呀哥..唔該曬你幫我攞炭!!
你好好人呀!!!!!!!
我地等車果陣,喺班房到玩'世界之最'~haha!!超正lo~
搭車果陣,我地喺到唱歌...超正呀~!!!
到左10:00幾就到石澳...
我地一開始就玩games,全班一齊玩..
玩左狐狸先生幾多點...紅綠燈~
之後又玩馬騮搶波...超好玩呀!!!
11:15到就開始barbecue啦~
不過我地開爐都開左好耐都未開好..==
唉~!!!!!不過超正呀!!!!!
我食左6條腸,2條芝士腸同好少嘢就算啦~!!!
我仲有打沙灘排球呀!!!haha!!!!!好happy呀~!!!!
之後我地continued玩~...
超正..有得玩閃避球!!!!!!!!!!haha!!!!我win曬~!!!!
我地班courage win左其他3個社!!!yeah!!!!!
之後戴眼鏡對冇戴眼鏡...又win~~haha
男對女..女又win~
我仲要次次都冇做鬼呀!!!haha!!!!!!!!!!!!! |