Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 0
累積人氣: 4718
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 14 日  星期二   晴天


我真係會記得所有嘅一切!!!! 分類: 未分類

我真係會記得果日所有嘅一切!!!!

我唔會忘記!!!!都唔會,,,,,,,宜家後悔迫你講...

呢一年嚟...我都喺到諗....

我要點做....你先可以接受.....



2009 年 4 月 13 日  星期一   晴天


今日去打網球~haha!!! 分類: 小學嘅fd

今日同左呀哥,龍仔,棋同鄧心怡一齊去左打網球~haha!!!好正呀!!!!!!

first我地去左M記食嘢~haha!!!!!

eat左個加大麥樂雞餐..仲要係9件呀!!!!!!!!!!!haha

肥死啦.........不過真係肥左好多!!!!!!!!

打波果陣好好笑....

馮朗棋!!!!!!!我會記住你打出去嘅果4個波!!!!!!!haha~

呀哥同龍仔..你地打波都好勁呀!!!!!



2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


生日啦!!!13歲.. 分類: 未分類

今日13歲啦!!!

呀哥,多謝你份禮物呀!!!好鐘意~^^

放學之後仲肯陪我去eat M記!!

haha!好正呀.....



2009 年 3 月 20 日  星期五   晴天


去左石澳~ 分類: 中學~

今日去左石澳school picnic~

首先要多謝呀哥..唔該曬你幫我攞炭!!

你好好人呀!!!!!!!

我地等車果陣,喺班房到玩'世界之最'~haha!!超正lo~

搭車果陣,我地喺到唱歌...超正呀~!!!

到左10:00幾就到石澳...

我地一開始就玩games,全班一齊玩..

玩左狐狸先生幾多點...紅綠燈~

之後又玩馬騮搶波...超好玩呀!!!

11:15到就開始barbecue啦~

不過我地開爐都開左好耐都未開好..==

唉~!!!!!不過超正呀!!!!!

我食左6條腸,2條芝士腸同好少嘢就算啦~!!!

我仲有打沙灘排球呀!!!haha!!!!!好happy呀~!!!!

之後我地continued玩~...

超正..有得玩閃避球!!!!!!!!!!haha!!!!我win曬~!!!!

我地班courage win左其他3個社!!!yeah!!!!!

之後戴眼鏡對冇戴眼鏡...又win~~haha

男對女..女又win~

我仲要次次都冇做鬼呀!!!haha!!!!!!!!!!!!!



2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


呀哥,...我撐你!!! 分類: 呀哥

呀哥,...你唔好唔happy呀~

我撐你!!!加油呀~~!!!!!

永遠支持你~!~!~!be happy!!!!!!!!!!



2009 年 3 月 9 日  星期一   陰天


打網球~==' 傷心 分類: tennis

唉!!今日比Andy個波打到隻右腳....

佢超大力開波呀!~唉...

瘀到好大個地方呀...



2009 年 3 月 1 日  星期日   陰天


真係所有嘢都會失敗?? 疑惑 分類: 未分類

真係所有嘢都會失敗??

主動,你唔鐘意...

唔主動~又唔知你諗緊咩/./

應該點做呀?



2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


打網球扭到隻腳呀.... 分類: tennis

今日唔知點解咁博命去追個波..

不過我只係知我真係好好好好好鐘意打網球!!!!!!

搞到隻左腳向外扭...

唉~聽日仲要行山嫁大佬......



2009 年 2 月 20 日  星期五   晴天


棋藝比賽... 分類: 中學~

棋藝比賽...



2009 年 2 月 16 日  星期一   清涼


今日嘅生日... 鬱悶 分類: love

你今日生日...一年前我同你今日吵左...

一年後(今日)我同你都唔係好得去邊~唉!!!


 

 

如果我當初冇迫你講個祕密,宜家會唔會好好多呀??????

 

 

希望都係冇用啦...
都冇得做咩行動啦..

 

 

 

 



2009 年 2 月 14 日  星期六   時晴時雨


今日情人節啦... 鬱悶 分類: love

今日就係情人節...

唉~仲要去步操喎...不過ok好玩呀~!!!

一年啦..點好呀!???

唉!!!!!!!!一年啦...

仲記得你講想同我過每一年嘅2月14日...



2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


聽日就係情人節啦.... 分類: love

聽日就過左一年啦....
第一次同佢吵~感覺唔好...
但宜家就係超級唔好啦...唉!!!



2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


只要你生日愈近... 分類: love

只要你生日愈近,,我嘅心情就...

唉...好慘啦總之....

好驚呀!!!!!!!!都唔知宜家自己係點呀....



2009 年 2 月 11 日  星期三   晴天


cut左hair~ 分類: 未分類

2月8號cut左hair~唉!!
好慘呀...
整到又短又樣衰~~~..



2009 年 2 月 8 日  星期日   晴天


派左成績表啦... 分類: 中學~

今日派左成績表~

成績係最差嘅一次!!!!!