Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 3
累積人氣: 4731
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 20 日  星期一   晴天


溫習堂.. 分類: 未分類

今個星期一至四都要溫習..

喺放學之後~



2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


HKAC步操~ 分類: 中學~

今日有HKAC步操訓練~

好好玩呀!!!有得玩紮營..



2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


比人屈lo~ 分類: 未分類

今日lunch係tuck shop比人屈lo~

比人屈我冇比錢lo...

黑人憎



2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


歌唱比賽~ 分類: 中學~

今日歌唱比賽~

我地班同時1D一齊攞第四名...



2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


呀媽生日!! 分類: 未分類

呀媽happy birthday!!!!!!!!!!!



2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


返左小學..唉~ 分類: 小學嘅fd

今日放學之後返左小學..

都未入到門口,就see到KW同BT...唉~黑仔!!!!!

唉~差d入唔到去睇歌詠..因為果個校工又咩都唔比..

之後我地就喺hall門口等..好彩溫老師see到我地,就比我地入去玩玩啦!!

有得唱歌,好happy呀!!!!!!!!!



2008 年 10 月 12 日  星期日   晴天


Mega Box piano比賽~ 分類: Piano

去左Mega Box比賽~

唉..睇嚟我都唔會win到啦!!!!!

d人都幾勁...



2008 年 10 月 11 日  星期六   晴天


sorry~打到你... 尷尬 分類: tennis

今日打波...好sorrry呀~

打到你.....好sorry呀!!!!!!!

希望你唔會嬲啦...

你對我好好呀!!!



2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


返左小學&同金四角去玩~ 分類: 金四角

今日返小學~校工話唔比上去搵老師..==''

我地明明約左老師呀!!!之後我地同薛老師就去左地下果到傾左一陣計..心情都好左好多!!!

去左淘大果到食lunch(同娟同雅)~yummu!!!

同金四角佢地一齊去影貼紙相~好happy呀!!!

好happy呀!!!



2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


陸運會決賽~yeah!!! 分類: 中學~

陸運會決賽~好yeah!!!勇社win左~

唉~940分win左!!!

雖然我冇一樣win到,但我啦啦隊都好比心機呀!!!好happy!!!!!!!!!!!!!



2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


陸運會唔係好好玩炸.... 分類: 未分類

今日嘅陸運會唔係好好玩炸....

我參加左3種比賽~

但冇一樣入到決賽!!!

開頭係100米..第3round(尾三呀)!!!慘~~

之後我去食lunch,又比人罵lo~

我好咩moo咀..都唔知咩意思!!!!!!!!!!!!好無奈lo~我eat左壽司~yummy!!!

hold!



2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


比人迫去行山..唉~ 分類: 未分類

今日無啦啦比人迫左去行山...

唉~好無聊呀!!

好想快d到星期五,咁我就可以同心心,雅同娟一齊去玩啦!!!!!



2008 年 10 月 5 日  星期日   晴天


我唔想再返學啦~~~ 分類: 未分類

我返學只會令我唔happy者~

唉..我唔想再過一d唔開心嘅生活!!!!!



2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


打波好happy呀!!!!!!! 分類: tennis

今日打波好happy呀~

當我一見到佢,我就可以忘記一切唔開心嘅嘢...

唉~點解我呢幾日都咁黑呀????


2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


我唔想再同你講嘢,見到你!!! 分類: 呀哥

你好啦喎!!!你究竟想點呀??

我今日都唔係同你講嘢,你駛唔駛咁呀???

我已經避開左你,點解你仲要咁呀?吓?

你係唔係一定要咁同我講嘢呀??唔大聲唔得,係唔係??????