今個星期一至四都要溫習..
喺放學之後~
今日有HKAC步操訓練~
好好玩呀!!!有得玩紮營..
今日lunch係tuck shop比人屈lo~
比人屈我冇比錢lo...
黑人憎
今日歌唱比賽~
我地班同時1D一齊攞第四名...
今日放學之後返左小學..
都未入到門口,就see到KW同BT...唉~黑仔!!!!!
唉~差d入唔到去睇歌詠..因為果個校工又咩都唔比..
之後我地就喺hall門口等..好彩溫老師see到我地,就比我地入去玩玩啦!!
去左Mega Box比賽~
唉..睇嚟我都唔會win到啦!!!!!
d人都幾勁...
今日打波...好sorrry呀~
你對我好好呀!!!
今日返小學~校工話唔比上去搵老師..==''
我地明明約左老師呀!!!之後我地同薛老師就去左地下果到傾左一陣計..心情都好左好多!!!
去左淘大果到食lunch(同娟同雅)~yummu!!!
同金四角佢地一齊去影貼紙相~好happy呀!!!
陸運會決賽~好yeah!!!勇社win左~
唉~940分win左!!!
雖然我冇一樣win到,但我啦啦隊都好比心機呀!!!好happy!!!!!!!!!!!!!
今日嘅陸運會唔係好好玩炸....
我參加左3種比賽~
但冇一樣入到決賽!!!
開頭係100米..第3round(尾三呀)!!!慘~~
之後我去食lunch,又比人罵lo~
我好咩moo咀..都唔知咩意思!!!!!!!!!!!!好無奈lo~我eat左壽司~yummy!!!
hold!
今日無啦啦比人迫左去行山...
唉~好無聊呀!!
好想快d到星期五,咁我就可以同心心,雅同娟一齊去玩啦!!!!!
我返學只會令我唔happy者~
唉..我唔想再過一d唔開心嘅生活!!!!!
今日打波好happy呀~
當我一見到佢,我就可以忘記一切唔開心嘅嘢...
你好啦喎!!!你究竟想點呀??
我今日都唔係同你講嘢,你駛唔駛咁呀???
我已經避開左你,點解你仲要咁呀?吓?