Cursor by www.Soup-Faerie.Com
只許失敗...不許成功!!!!!!!!
寬容地對待每一位愛著你的人吧,因為愛是最珍貴的。
嚟到冬天,有重熟悉嘅感覺..
chowoishan
暱稱: SanDy~
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
exam完lu@@..
年尾lu...
今日去頒獎禮xdd
去camp=3=
最後一日form2~
文章分類
全部 (418)
FaMiLy (11)
love (44)
Piano (3)
Scout童軍~ (10)
swimming (5)
tennis (26)
小學 (32)
小學嘅fd (15)
中學~ (50)
考試 (9)
呀哥 (7)
金四角 (7)
未分類 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 418
留言總數: 210
今日人氣: 1
累積人氣: 4729
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


今日最後一日考試~ 分類: 考試

今日開始自己行返學~同Erica一齊返...

今日最後一日考試~考常識都ok難啦!!

今日派左英文卷...

我Paper1攞A,Paper2考得幾好呀!!



2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


今日冇得返學~ 分類: FaMiLy

好慘~我11:30a.m.先起身!!

之後去左商務印,又去左淘大...

然後又去左MegaBox睇嘢~

見d好靚嘅嘢呀~

之後先返home!!



2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


今日考中文,ok啦~ 分類: 未分類
今日考中文,ok啦~

我果篇中文作文作左162字~

心心比返左一張紀念冊比我~寫左好多嘢,多謝你,心!



2008 年 6 月 26 日  星期四   晴天


今日考英文~都算easy.. 分類: 考試

今日考英文~都算easy..

好happy!!

都做剩好多時間呀~



2008 年 6 月 25 日  星期三   晴天


今日原本要考試,但係八號風球~ 分類: 小學嘅fd

今日原本要考試,但係八號風球~

唔駛考中文住~^^



2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


聽日就要考試啦~ 分類: 小學嘅fd

聽日就要考試啦~係中文呀!!!

好驚~今次係最後一次考試啦~...



2008 年 6 月 23 日  星期一   晴天


今日玩閃避球~ 愉快 分類: 小學嘅fd

今日玩係陰雨操場閃避球~

超正~不過好熱....

不過..第一次我係第一個輸~第二次我係第二個輸~

唉!咁快就輸...



2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


琴日畢業禮同匯演~ 分類: 未分類
琴日畢業禮同匯演~

有d驚~我地2:00到就開始綵排...

好累..我又要講畢業致辭~

我要練歌詠...真係好累....

之後又有話劇...

到我地練畢業禮果陣...我地化曬妝...

我化左紅色同藍色~

KW捉住翁嘉朗隻嚟打我...黑人憎~

我差d喊出嚟..超唔happy...

之後,老師無啦啦叫我地六年級的同學去整絲帶~

咁我就走啦~

我去左觀眾席的上層到...DC'me'我個面~

之後我上左去,see到呀哥佢地..我就cover自己個面~

我同Erica影左一張相~

到正式果陣...炙scared~



2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


今曰匯演變畢業禮啦~ 分類: 未分類

今曰匯演變畢業禮啦~

好scared~要講畢業辭,做話劇同歌詠...

唔知點好啦~聽天由命啦...

今日1:00集合~



2008 年 6 月 19 日  星期四   陰天


今日係我地最後一次綵排畢業禮同25周年匯演.. 愉快 分類: 未分類

今日係我地最後一次綵排畢業禮同25周年匯演..

我地好happy~我有d scared...



今日考數同英TSA~ 愉快 分類: 未分類
今日考數同英TSA~

都幾easy呀!!!



2008 年 6 月 18 日  星期三   晴天


今日我地TSA... 分類: 未分類

今日我地考TSA...中文呀~

不過都ok容易啦...

我兩份都係橙色!

寫作題目係週記,要講畢業嘅感想等等~

之後就要講最後悔嘅事~



2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


今日又玩發顛~ 分類: 未分類

琴日笑到今日...

笑爆肚lo~



2008 年 6 月 16 日  星期一   驟雨


今日玩到瘋左~haha!! 開心 分類: 未分類

今日我地中文小測~

笑死我啦!!



我地今日打閃避球~ 分類: 未分類

我地今日打閃避球~好好玩呀~

呀sir成日都幫楊淑蓮佢地果邊...

有冇搞錯呀~不過...

都好好玩呀!!!