| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 今日最後一日考試~ |
分類: 考試 |
今日開始自己行返學~同Erica一齊返...
今日最後一日考試~考常識都ok難啦!!
今日派左英文卷...
我Paper1攞A,Paper2考得幾好呀!!
|
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
| 今日冇得返學~ |
分類: FaMiLy |
好慘~我11:30a.m.先起身!!
之後去左商務印,又去左淘大...
然後又去左MegaBox睇嘢~
見d好靚嘅嘢呀~
之後先返home!! |
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 今日考中文,ok啦~ |
分類: 未分類 |
| 今日考中文,ok啦~
我果篇中文作文作左162字~
心心比返左一張紀念冊比我~寫左好多嘢,多謝你,心! |
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 今日考英文~都算easy.. |
分類: 考試 |
今日考英文~都算easy..
好happy!!
都做剩好多時間呀~ |
2008 年 6 月 25 日 星期三  |
| 今日原本要考試,但係八號風球~ |
分類: 小學嘅fd |
今日原本要考試,但係八號風球~
唔駛考中文住~^^ |
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 聽日就要考試啦~ |
分類: 小學嘅fd |
聽日就要考試啦~係中文呀!!!
好驚~今次係最後一次考試啦~... |
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
今日玩閃避球~  |
分類: 小學嘅fd |
今日玩係陰雨操場閃避球~
超正~不過好熱....
不過..第一次我係第一個輸~第二次我係第二個輸~
唉!咁快就輸... |
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 琴日畢業禮同匯演~ |
分類: 未分類 |
| 琴日畢業禮同匯演~
有d驚~我地2:00到就開始綵排...
好累..我又要講畢業致辭~
我要練歌詠...真係好累....
之後又有話劇...
到我地練畢業禮果陣...我地化曬妝...
我化左紅色同藍色~
KW捉住翁嘉朗隻嚟打我...黑人憎~
我差d喊出嚟..超唔happy...
之後,老師無啦啦叫我地六年級的同學去整絲帶~
咁我就走啦~
我去左觀眾席的上層到...DC'me'我個面~
之後我上左去,see到呀哥佢地..我就cover自己個面~
我同Erica影左一張相~
到正式果陣...炙scared~ |
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
| 今曰匯演變畢業禮啦~ |
分類: 未分類 |
今曰匯演變畢業禮啦~
好scared~要講畢業辭,做話劇同歌詠...
唔知點好啦~聽天由命啦...
今日1:00集合~ |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
今日係我地最後一次綵排畢業禮同25周年匯演..  |
分類: 未分類 |
今日係我地最後一次綵排畢業禮同25周年匯演..
我地好happy~我有d scared... |
今日考數同英TSA~  |
分類: 未分類 |
| 今日考數同英TSA~
都幾easy呀!!! |
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 今日我地TSA... |
分類: 未分類 |
今日我地考TSA...中文呀~
不過都ok容易啦...
我兩份都係橙色!
寫作題目係週記,要講畢業嘅感想等等~
之後就要講最後悔嘅事~ |
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 今日又玩發顛~ |
分類: 未分類 |
琴日笑到今日...
笑爆肚lo~ |
今日玩到瘋左~haha!!  |
分類: 未分類 |
今日我地中文小測~
笑死我啦!! |
| 我地今日打閃避球~ |
分類: 未分類 |
我地今日打閃避球~好好玩呀~
呀sir成日都幫楊淑蓮佢地果邊...
有冇搞錯呀~不過...
都好好玩呀!!! |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »
|