正式返學第一日..
都係最尾果兩堂英文最開心..最好~
TL都好好玩~
其他都好悶呀...想sleep!!
第一日返順天..都ok好呀~好多人搭小巴返學呀!!
返到去又熱死!!!唔開冷氣..
之後又要去早會~喺太陽暴曬之下,有幾個人都暈左!!
夜晚去左派月餅~
好累呀!!!!
4:30p.m.開始就去油麻地...辛苦~
全日都企...不過d飯好..唉~
不過都ok好玩呀!!
今朝返到中學,就上4樓..1A班~唉!
又要著果一套制服..==''
我地朝早就學下睇地圖同聽果d人講廢話....
不過下午果餐就好正啦!!我同CaCa姐交換左個飯~
我可以食pork chop啦!!
今日去打羽毛球好正呀!!!最好打係今次~
馮朗棋!!!我唔會放過你嫁!你搞到我扑落地,搞到紅左!痛死人啦!!
今日總共飲左一杯橙汁,一杯中汽水加兩杯汽水同cream soda~飽死啦!!!
仲食左一個雙層芝士漢堡飽餐呀!!yummy~
今日去左睇電影..'地心探險記'3D
ok好睇啦~不過有d恐怖!!!
今日swim ok好玩呀~
又玩8x50接力同有測試...
要跳水呀~好難呀..不過都做都到好彩...
今日下午冇曬風球...
有得去打波~不過都see唔到佢!!!
琴晚十一點幾果陣就知啦~
唉..同唔到呀哥一班同一個社...
不過,我可以同Erica一班呀!!連續6年同一班呀!!!正呀!!!
今日考琴~驚驚地..
唉!好驚唔pass呀!!!
聽日就考琴啦!!!好緊張呀...
希望會順順利利啦~
加油加油!!!
今朝就去左慈雲山果邊玩...
攀石都ok好玩呀~
不過都好難呀...我爬唔到第三關!!
好慘呀!!!爬左30幾次都爬唔到,到最後都要放棄..
唔通我咩都係要放棄呀??
今日去荔枝角試琴...
搵鬼咁耐先搵到..==''
個琴都傻傻地嘅~
DC: 生日快樂!!!
happy birthday!!!
今日游到死死下~
唔想再游啦!!!