派左卷.
覺得英文好差-v-.
想去補英文ha.
定系做多d練習好呢?.
其它科;)
i.h冇溫.
拎到卷一般啦.gary第一時間問我有冇溫書.XD.
maths其實我覺得都okay既.
神童sunny!
maths 299/300!!
啊sir減佢個1分平時分-v-.
話佢上學期唔系咁教人數._.
ih又116-v-.
2科全級最高啦.
變態-v-!!
食木村.
yingying.nina你地好kai-v-!~
nina又比左5蚊我叫我買野飲-v-.
木村d職員好冇服務態度!_!
又冇話唔汁垃圾!
又搵快子整落我到!
又落錯wanwan單!
-3-!!!!!!
成續唔理想既.
努力啦. (包括我自己._.)
regen太得意啦!!*v*
cm @v@
|