今日.` 朝早7點幾返到屋企.`好攰`好眼訓-0-''
好想訓.`但訓吾著... `5點起身.`擦牙` 洗面` 沖涼+`
汁埋D野. Shit.`6點幾``丫哥打黎吹-0-' 食埋飯先..`
整埋d野.`沖左出門口.`丫哥又打黎吹-0-'`快緊喇!
到北角.`咪又系要等 -____-'`齊人唷;} 去游水唷;D
去到寶林0_0``落雨!! 0___0'`得1把傘.`比左我;}
哈`丫哥佢地除衫跑去泳池.`傻的;P ..{落湯雞;D
我同肥金`丫丁..`3個1把傘-0-`.{變埋落湯雞-0-`
入埸唷.`換衫衫先;} 攪掂.`出去唷;D
無奈左陣.`跟大隊去玩.....;}
hea左陣.`玩捉 ;p` 最後. 我輸左-0-'`好彩吾洗跳舞姐 ;3
跟住玩sir滑梯.`哈``都吾好玩ge.`吾玩唷.`自己1個去左游水;}
丫哥佢地仲細個.`所以要玩多幾次.`哈;P
跟住丫哥佢地去左扣女.`我同丫丙坐系BB池等佢地-0-''
hea左陣.`沖涼` 洗頭` 換衫走人+`
去食m記....`食完m記.`返屋企.`好眼訓-0-''zZ
點解今日成日落雨既?`系吾系個天都感覺到呢 !?.`
|