**愛情可能也是一種安慰**
christy903
暱稱: -★`TING ~~ I wiLL Be LoVinG Yo
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-10-26
2009-10-22
2009-10-22
2009-10-22
2009-10-22
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
林姐
草莓
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 分類: 未分類

部電話吾知搞乜

有陣時聽聽下歌聽吾到

發出一d好似係.....

聽收音機個陣整吾岩台個d聲

吾知話吾話比啊媽聽好- -

有陣時冇

有陣時又有

都吾知點好- -

今朝本身要模擬Exam

但係我吾記得左- -

冇去可能冇得Exam

but我好好彩

下就有人吾得

比左我~^^

啊爸話我

成日都係最尾只做

佢話不如你吾好學啦

心諗我都想吾學

但係都吾知點講好

so冇出聲

3點10要Exam

諗住求奇彈- -

模擬冇咩所謂

但係驚吾好比老師話- -

又驚比啊媽話- -

但係自己本身都吾係好熟- -

但係又吾想彈- -

真係吾想學- -

成日都要記住幾時咩幾時咩

吾記得又比人話

so真係吾想學= =

 

又未做工課啦- -

一定又係聽朝早做= =

99.9%聽朝做 0.1%今晚做- -

我諗我對付吾到個0.1%

佢太勁啦- -

 

聽日重要中文一分鍾

真係煩- -

自咩介紹姐

好煩呀~

個個都識我嫁啦

重要講成分鍾~

點講?

唉- -係咁先



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 愉快 分類: 未分類

今日朝頭早去左啊爸間餐廳到

新開店要拜神- -

d煙好臭- -

拜完同啊媽行街街

啊媽買左個名牌袋

千幾蚊--

買完我地去左買電話- -

個電話係Hello Kitty形的- -

係買比我既- -

雖然吾係咁鍾意Hello Kitty

但係有電話就得啦- -

行完街街我地去租戲- -

啊媽買左粒特大憎寶朱比我- -

入面有幾多憎寶朱

都幾好味^^

 



2009 年 10 月 1 日  星期四   陰天


2009-10-01 忿怒 分類: 未分類

我同啊爸一剖電腦

家姐自己一剖

之前我同家姐用

定左7點前我用

7點後佢用

e家我同啊爸一剖

吾分時間

我吾可以用家姐個剖

佢吾可以用我個剖

but

佢剖電腦壞左用吾到

佢前日同我講

7點過左到我用

我同佢講

咩呀~你用你自己個剖啦

跟住佢話

咩呀~過7點啦~彈開啦

忽佢~好想爆粗囉~

但係啊爸啊媽係到

啊媽又吾理

啊爸又係

e家諗起都火

忽佢

琴晚都整好佢個電腦

今日佢又用我個剖

單吾到msn關我咩事

又用我個剖

啊爸一走佢沖入佢

同我講過7點

我打比啊爸

啊爸又吾理

e家又要用佢剖廢電腦

咁叻自己買一剖囉

之前又話自己用返自己個剖

e家又吾係咁

又吾知佢剖野係乜

個鍵盤都衰過人

細到乜咁

點用~佢用吾用到吾關我事

最更要係我用吾用到囉

咩都佢大哂

家姐大哂既?

有冇聽過大讓細呀?

睇育叻大哂?

我成績好過你囉

中學又點??大哂嫁?

無奈囉

又吾知自己剪左個7頭

見到你都想打你啦

好想推你落制囉

快我幾年出細咁點姐

吾係人

我係人你係咩

怪物??

定係扮蟞王呀?

好心你就彈去第2邊啦

剩係識問啊媽拎錢

你個d叫串?

吾覺囉

剩係覺係似葉志聰個d囉

係到吾知講咩啦~

 



2009 年 9 月 22 日  星期二   陰天


勁@@b 疲倦 分類: 未分類

嘩!~嘩!~

上次打尼個blog係7月31日

都好耐冇打-.-

冇尼個習慣打blog

only掛住傾msn同玩跑-.-

同常都係無聊個陣只打-.-

姐係話e家好無聊

無聊InG-.-

星期四比葉志聰傳染到

開始有D鼻水-.-

星期五就有D咳-.-

星期六就係咁咳同流鼻水-.-

星期日啊媽就帶我睇醫生-.-

醫生話有少少流感-.-

估吾到自己都有流感-.-

星期一啊媽請左假吾洗返學

7點幾起左身

去個廁所-.-

聽到啊媽打電話請假-.-

好大聲-.-訓吾到-.-

細聲左我訓到-.-

覺得時間好短暫-.-

9點幾又比人嘈醒-.-

7點幾去到9點幾就好似過左3個字-.-

原來係唐老師打電話黎-.-

我啊媽聽左電話-.-

唐老師就問我咩事-.-

我啊媽好大聲-.-

話有咩野有咩野-.-

雖然好大聲~but唐老師叩我聽日吾好返-.-

叫我休息下

我超happy^^

一句講哂:雖然嘈but very happy

9點幾比啊媽嘈醒左之後0n左msn-.-

見到梁勇有0n-.-

就問佢係吾係吾舒服-.-

佢發高燒-.-好辛苦-.-

不過~佢發緊燒都可以玩跑-.-

傾傾下msn要食藥>_<

難食到嘔-.-

食完好眼訓~就訓左-.-

本身諗左起身~

but見到老豆岩岩起身都廢事起身-.-

廢事佢又話

你病吾緊要不過都吾好咩都吾做-.-

 

去到4點左右

彤彤0n左msn

佢話今日好多人冇返-.-

有7個咁-.-

有6個發燒-.-

勁@@b

聽日都吾知幾多個吾返-.-

剩係知2個吾返(我有份-.-)

 

係丫!!!!!!!!!今日彤彤生日

彤彤生日快樂^^

重有~星期六個d抽獎禮物冇用過-.-

點算好-.-

係咁先!!!

byebye

再見

掰掰

閉閉

see u

88



2009 年 7 月 31 日  星期五   陰天


2009-07-31 分類: 未分類

嗨嗨=]

聽日比賽喇!!!!!

e家好緊張丫><

緊張姐~但係今日都冇咩點練過

我覺得之前練到熟左米得囉-.-

比賽前一日彈多1、2次就得

唉~如果今次羸左

家姐就會請我個老師唱k同釣墨魚-.-

e家佢好似當自己好有米咁-.-

唉~老師話我一定要羸-.-

要我羸-.-十世都未得喇

除非..........我既對手係唔識彈琴-.-

但係我都知冇可能

最慘我係第1個彈-.-

姐係話我第1個送死-.-

我都係拎過個第3炸-.-'

係一次炸!!!!!!!!!!!!!

老師又話第1個好丫!

如果你冇錯又彈得好既話-.-

諗諗下~又好似係-.-

但係一上到台我驚......我淆抵-.-

-.-家姐今日重唔俾我開電腦-.-

因為佢冇帶casper去街炸-.-

重要得半個鍾

半個鍾都做唔到咩米打blog囉-.-

今日又去街市....

我見到隻'喵' '喵'

佢住左係一間汁左凹既店前面

原來佢係個間汁左凹既店個老板隻'喵' '喵'

個個老板都只係搬左去對面-.-

佢咁都唔寫得-.-

我發現d動物好有靈性

唉~我諗我隻狗一定唔似佢-.-

佢咁冇良心-.-

半個鍾過左lu~係時候講bye bye喇

bye bye