| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
部電話吾知搞乜
有陣時聽聽下歌聽吾到
發出一d好似係.....
聽收音機個陣整吾岩台個d聲
吾知話吾話比啊媽聽好- -
有陣時冇
有陣時又有
都吾知點好- -
今朝本身要模擬Exam
但係我吾記得左- -
冇去可能冇得Exam
but我好好彩
下就有人吾得
比左我~^^
啊爸話我
成日都係最尾只做
佢話不如你吾好學啦
心諗我都想吾學
但係都吾知點講好
so冇出聲
3點10要Exam
諗住求奇彈- -
模擬冇咩所謂
但係驚吾好比老師話- -
又驚比啊媽話- -
但係自己本身都吾係好熟- -
但係又吾想彈- -
真係吾想學- -
成日都要記住幾時咩幾時咩
吾記得又比人話
so真係吾想學= =
又未做工課啦- -
一定又係聽朝早做= =
99.9%聽朝做 0.1%今晚做- -
我諗我對付吾到個0.1%
佢太勁啦- -
聽日重要中文一分鍾
真係煩- -
自咩介紹姐
好煩呀~
個個都識我嫁啦
重要講成分鍾~
點講?
唉- -係咁先
|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
2009-10-03  |
分類: 未分類 |
今日朝頭早去左啊爸間餐廳到
新開店要拜神- -
d煙好臭- -
拜完同啊媽行街街
啊媽買左個名牌袋
千幾蚊--
買完我地去左買電話- -
個電話係Hello Kitty形的- -
係買比我既- -
雖然吾係咁鍾意Hello Kitty
但係有電話就得啦- -
行完街街我地去租戲- -
啊媽買左粒特大憎寶朱比我- -
入面有幾多憎寶朱
都幾好味^^
|
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
2009-10-01  |
分類: 未分類 |
我同啊爸一剖電腦
家姐自己一剖
之前我同家姐用
定左7點前我用
7點後佢用
e家我同啊爸一剖
吾分時間
我吾可以用家姐個剖
佢吾可以用我個剖
but
佢剖電腦壞左用吾到
佢前日同我講
7點過左到我用
我同佢講
咩呀~你用你自己個剖啦
跟住佢話
咩呀~過7點啦~彈開啦
忽佢~好想爆粗囉~
但係啊爸啊媽係到
啊媽又吾理
啊爸又係
e家諗起都火
忽佢
琴晚都整好佢個電腦
今日佢又用我個剖
單吾到msn關我咩事
又用我個剖
啊爸一走佢沖入佢
同我講過7點
我打比啊爸
啊爸又吾理
e家又要用佢剖廢電腦
咁叻自己買一剖囉
之前又話自己用返自己個剖
e家又吾係咁
又吾知佢剖野係乜
個鍵盤都衰過人
細到乜咁
點用~佢用吾用到吾關我事
最更要係我用吾用到囉
咩都佢大哂
家姐大哂既?
有冇聽過大讓細呀?
睇育叻大哂?
我成績好過你囉
中學又點??大哂嫁?
無奈囉
又吾知自己剪左個7頭
見到你都想打你啦
好想推你落制囉
快我幾年出細咁點姐
吾係人
我係人你係咩
怪物??
定係扮蟞王呀?
好心你就彈去第2邊啦
剩係識問啊媽拎錢
你個d叫串?
吾覺囉
剩係覺係似葉志聰個d囉
係到吾知講咩啦~
|
2009 年 9 月 22 日 星期二  |
勁@@b  |
分類: 未分類 |
嘩!~嘩!~
上次打尼個blog係7月31日
都好耐冇打-.-
冇尼個習慣打blog
only掛住傾msn同玩跑-.-
同常都係無聊個陣只打-.-
姐係話e家好無聊
無聊InG-.-
星期四比葉志聰傳染到
開始有D鼻水-.-
星期五就有D咳-.-
星期六就係咁咳同流鼻水-.-
星期日啊媽就帶我睇醫生-.-
醫生話有少少流感-.-
估吾到自己都有流感-.-
星期一啊媽請左假吾洗返學
7點幾起左身
去個廁所-.-
聽到啊媽打電話請假-.-
好大聲-.-訓吾到-.-
細聲左我訓到-.-
覺得時間好短暫-.-
9點幾又比人嘈醒-.-
7點幾去到9點幾就好似過左3個字-.-
原來係唐老師打電話黎-.-
我啊媽聽左電話-.-
唐老師就問我咩事-.-
我啊媽好大聲-.-
話有咩野有咩野-.-
雖然好大聲~but唐老師叩我聽日吾好返-.-
叫我休息下
我超happy^^
一句講哂:雖然嘈but very happy
9點幾比啊媽嘈醒左之後0n左msn-.-
見到梁勇有0n-.-
就問佢係吾係吾舒服-.-
佢發高燒-.-好辛苦-.-
不過~佢發緊燒都可以玩跑-.-
傾傾下msn要食藥>_<
難食到嘔-.-
食完好眼訓~就訓左-.-
本身諗左起身~
but見到老豆岩岩起身都廢事起身-.-
廢事佢又話
你病吾緊要不過都吾好咩都吾做-.-
去到4點左右
彤彤0n左msn
佢話今日好多人冇返-.-
有7個咁-.-
有6個發燒-.-
勁@@b
聽日都吾知幾多個吾返-.-
剩係知2個吾返(我有份-.-)
係丫!!!!!!!!!今日彤彤生日
彤彤生日快樂^^
重有~星期六個d抽獎禮物冇用過-.-
點算好-.-
係咁先!!!
byebye
再見
掰掰
閉閉
see u
88 |
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
| 2009-07-31 |
分類: 未分類 |
嗨嗨=]
聽日比賽喇!!!!!
e家好緊張丫><
緊張姐~但係今日都冇咩點練過
我覺得之前練到熟左米得囉-.-
比賽前一日彈多1、2次就得
唉~如果今次羸左
家姐就會請我個老師唱k同釣墨魚-.-
e家佢好似當自己好有米咁-.-
唉~老師話我一定要羸-.-
要我羸-.-十世都未得喇
除非..........我既對手係唔識彈琴-.-
但係我都知冇可能
最慘我係第1個彈-.-
姐係話我第1個送死-.-
我都係拎過個第3炸-.-'
係一次炸!!!!!!!!!!!!!
老師又話第1個好丫!
如果你冇錯又彈得好既話-.-
諗諗下~又好似係-.-
但係一上到台我驚......我淆抵-.-
-.-家姐今日重唔俾我開電腦-.-
因為佢冇帶casper去街炸-.-
重要得半個鍾
半個鍾都做唔到咩米打blog囉-.-
今日又去街市....
我見到隻'喵' '喵'
佢住左係一間汁左凹既店前面
原來佢係個間汁左凹既店個老板隻'喵' '喵'
個個老板都只係搬左去對面-.-
佢咁都唔寫得-.-
我發現d動物好有靈性
唉~我諗我隻狗一定唔似佢-.-
佢咁冇良心-.-
半個鍾過左lu~係時候講bye bye喇
bye bye
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|