今日,食左一餐好好味的晚飯,雖然唔係d好明貴的食物但係唔知點解我好滿足,可能係因為我呀嫲辛辛苦苦咁煮出來,連平時唔係食得好多野的我都食左好多,食完後我有種好滿足的感覺!
普普通通的一餐飯便能夠有這種滿足的感覺真是很神奇呀!!
明天就要比賽喇!我打籃球唔算叨又唔算差都普普通通喇!雖然明天我可能只係幫手打氣叫下加油,冇得出場打不過我下年一定可以出場嫁!只要我的技術好我就可以做出場嫁喇!加油~加油~總知明天場比賽要win呀!!>3<