今日同D籃球隊D人去左打波~我地去左停車場嘅天台個籃球場,打左唔夠10分鍾我同方XX去左買野飲,買完知後我地上返去,師姐佢地話見到D中學生係到DO LOVE(做愛),我地驚到要轉場去左學校個個場,打左場比賽同玩左數字球玩完就走左~
今日終於測完驗喇!玩左好耐電腦(跑online)重升左級超happy!!^^今日重超lucky呀嫲右冇我去買送,彈琴老師今日心情靚冇丙我,呀媽右冇叫我做野!
今日真真真真真係好好好好好好好開心呀!
今日上中文堂,梁x勇坐左係我旁邉,真係頂佢個肺呀!冇啦啦令左我本野我去令返佢又唔俾我我要我打佢佢字俾我,佢重要打我打到我差唔多流,跟住我唔理佢佢又係到話唔好嬲我喇!知後佢扮pig真係好樣見到都好想嘔,係佢唔知姐邉個見到都差唔多嘔,係d人俾面佢宇扮到好好笑!你見到一定會嘔!樣到媽媽都唔認得!
唉~這個星期真係好辛苦日日都要溫習!唔得喇我,想休息五分鐘都唔得真係好慘
如果你都咁的我都好可憐你!
我終於win左場比賽,我重有得出場,出左二場,都幫到手我重可以拎人地個波,今日真係好開心好開心呀!我要出佳唔講喇!