今日同呀嫲買送
最憎去街市既我
緊係想快d返屋企喇
呀嫲行路行得好好好好好慢
so想快d返去都唔得-.-
we行到去魚檔
我地買魚喇~(係魚檔除左買魚重有咩-.-)
買魚冇問題
但係........最大問題係d錢既問題
(唔係少錢!_!)賣魚個個大姐
唔知自己隻手好唔乾淨
佢找俾我d錢乾淨到.......都唔知點講-.-
忽~我隻手就咁樣負爛緊
唉~終於返返去lu
咁就緊係玩跑喇!
但係一玩就彈機~我吊
最衰重要0n唔返wor
0n唔返米悶囉~
悶就打左尼篇野喇!_!
88喇~聽日見喇-.-
好悶丫>_<
差唔多死得喇!_!
一日係屋企冇野做(除左打機)
e家好唔鍾意放暑假
咁長時間要係屋企☆
呀媽呀爸又要返工
係屋企又要同呀嫲落街買送-.-
重要俾隻狗蝦T.T
真真真真真真真.......(真完)唔想放假- -
其實都唔係唔想放假-,-
係唔想放假個陣係屋企-.-
其實我都好想放假
☆唔洗早起身☆←重點
唔洗上堂個陣發白夢
唔講lu.........呀爸返黎lu
~88喇~再見~
7月24就係BBQ日喇
但係好似咩都未準備好
連幾時買野都唔知
唉~希望今次BBQ可以好順利喇
琴日去左我表姐屋企食飯
我見到我好耐冇見既大表姐
佢岩岩係加拿大返黎
佢好似冇咩點高過
重矮過佢細妹同細路
我諗佢都要轉叫佢D細路妹做家姐呀哥喇
琴晚食完飯呀爸車我,呀媽同casper返屋企
順便車大我半年但高我好多既表哥返屋企
一路上都開得好快~超hi
去到表哥屋企樓下
我見到姨媽(姐係表哥呀媽)
佢接表哥返去
佢話我呀爸開得太快好危險wor
跟我地冇點理佢講既野就走左
呀爸次次都係咁衰收尾
俾人影怏相
要罰錢~
450丫~重貴過搭taxi返去
返到去~呀爸要拍車
so我同呀媽係地下等佢拎野返去
casper佢急尿得制
柯左係我地載野個個袋
忽佢~有係衰收尾
今日真係好黑= =
好耐冇打過尼個BLOG喇
尼排停課2個星期可以玩電腦
雖然好似好開心咁但係真係好悶嫁
玩黎玩去都係玩跑同傾MSN
真係冇咩野可以玩!!
大家有冇D好介紹俾我丫!!
今日個FD黎左~冇咩野玩~
玩左一陣跑就冇玩因為彈左睇睇下一電視~
我就話玩吹泡泡
跟住我個FD米話好囉
我地去左係個BB盤到吹
吹左好多個~但係最後都爆哂
吹左一陣~我就話不如唔好玩喇
跟住我地米換3囉~
換完我地就睇 [ 我們這一家 ]
跟住就係...............................就係好似冇喇~
嗨~尼到係白痴天地~大家可以點白痴都得~點都得但係唔可以向我爆粗同唔好同我講我好鍾意你丫~講左封唔俾你睇我個blog嫁~我講得出做得到- -