| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |

|
換班房..~!!  |
今日同牙俞,牙晴一齊返...頭4堂我地要係101室到上堂..~!!入到去好陌生牙~!><..而且仲好唔自然tim~!!成個
人都變到好唔耐煩~><""..而且應覺上個班房好似細d...收功課..收左好耐~!!跟住上英文..係到教書...小息~!!
上去搵manbo..跟住落左去...跟住上普通話....無無聊聊的..then上中史..牙sir冇返...呵~!!miss帶左我地去英
文會話室到玩...哈~!!我同牙俞佢地坐左梳化...很舒服呢~!!!^^跟住就係到反...成堂係笑聲中渡過....小息..搬d
書上返3樓...重死了...>3<..上中文..作文...好難作牙~>!<..lunch...manbo上左黎食...同埋牙俞一齊返學
校...上生物..默書..我諗應該會合格掛..=..跟住教書...支力死啦~><!..放學..tsa...5點放人..好憎飛機><..成日
都跟住晒...人走佢又走..煩唔煩d牙佢~>!<...返到屋企...沖完涼...訓教教豬..一訓就訓到去8點幾lu~!!勁牙=~!
^^
|
| 刊登時間︰2007-03-12 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六  |

|
賣旗日~!!  |
今日6點鐘起左身...搭10就出左街啦~!!!..等人..跟住返學校~!!!7點半先開車.....同牙俞係車上影相相...^^冇
訓到...好快就到左,,..miss好似導遊牙~!^^哈哈...十足十鴨仔團~^!^...開始行動啦...我只係覺得自己好瘀..初
頭d人唔買...搞到我好想喊...但係習慣左就冇乜野...不過收獲就唔算太豐富啦><..只賣了63支旗(一大張多少
少)..但第一次..算係咁啦~!^^....有個伯伯好好人ga~!!佢派宣單...我接左佢一張...跟住佢就幫我買左支旗~!
^^好開心牙~~!^^..11點半去左交旗袋...12點到就搭車走人啦~!!係成到訓足成程..好支力牙~>!<..到左...回
家...食完野..繼續訓...本身3點鐘出街...but一直sleep到去5點幾....本身仲想訓..但係俾牙媽嘈醒~!!><..因為
要去我表妹到..佢開生日會...去到..呆下呆下..就到11點啦..走人..回家...返電腦..做功課...
ps..今日好辛苦牙..><..唔想再參加啦~><..下次如果我係街到..有人叫我幫佢買支旗..我一定要幫...卡XD"
有相相...係相簿到睇啦=~!! |
| 刊登時間︰2007-03-11 12:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 9 日 星期五  |

|
牙妹生日~!  |
今日同牙俞,晴一起上學...返到學校,..抄物理功課..點知要早會..搞到抄唔切==唉~!!!早會做左個好搞笑ga啟動
儀式...好搞野牙~!^^哈..好彩我地d女仔唔係排向前面姐~!^^..跟住收功課...上英文會話...聽唔明...跟住上音
樂...有人代堂...係到訓教教豬...
..then小息..落左去..跟住就上中文..好憎霍xx..><..成日係到嘈..又係到整
人....好憎上中文牙~>!<..唉..跟住成堂又冇出過聲啦...小息..then上數學...眼訓vv..跟住lunh...食完搵
manbo,牙晴...同manbo鬧交...><...返到學校..去左圖書館...then上視藝...今堂係上得最太平ga一堂牙....
呵...而且仲過得好快tim~!^^..放學...拎住一大堆書回家...then同manbo,我家姐去買打邊爐ga野...買完..返
左屋企...先發覺仲有野未買...同家姐再落過街...返到屋企..沖完涼就打邊爐lu~!!食到好飽牙>3<..點知肚痛==
過左冇耐就食蛋糕啦~!!!
蛋糕~!!!

|
| 刊登時間︰2007-03-09 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 80 | »
|