[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 3581
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天

 

換班房..~!! 開心

今日同牙俞,牙晴一齊返...頭4堂我地要係101室到上堂..~!!入到去好陌生牙~!><..而且仲好唔自然tim~!!成個

人都變到好唔耐煩~><""..而且應覺上個班房好似細d...收功課..收左好耐~!!跟住上英文..係到教書...小息~!!

上去搵manbo..跟住落左去...跟住上普通話....無無聊聊的..then上中史..牙sir冇返...呵~!!miss帶左我地去英

文會話室到玩...哈~!!我同牙俞佢地坐左梳化...很舒服呢~!!!^^跟住就係到反...成堂係笑聲中渡過....小息..搬d

書上返3樓...重死了...>3<..上中文..作文...好難作牙~>!<..lunch...manbo上左黎食...同埋牙俞一齊返學

校...上生物..默書..我諗應該會合格掛..=..跟住教書...支力死啦~><!..放學..tsa...5點放人..好憎飛機><..成日

都跟住晒...人走佢又走..煩唔煩d牙佢~>!<...返到屋企...沖完涼...訓教教豬..一訓就訓到去8點幾lu~!!勁牙=~!

^^

刊登時間︰2007-03-12 09:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 10 日  星期六   陰天

 

賣旗日~!! 愉快

今日6點鐘起左身...搭10就出左街啦~!!!..等人..跟住返學校~!!!7點半先開車.....同牙俞係車上影相相...^^冇

訓到...好快就到左,,..miss好似導遊牙~!^^哈哈...十足十鴨仔團~^!^...開始行動啦...我只係覺得自己好瘀..初

頭d人唔買...搞到我好想喊...但係習慣左就冇乜野...不過收獲就唔算太豐富啦><..只賣了63支旗(一大張多少

少)..但第一次..算係咁啦~!^^....有個伯伯好好人ga~!!佢派宣單...我接左佢一張...跟住佢就幫我買左支旗~!

^^好開心牙~~!^^..11點半去左交旗袋...12點到就搭車走人啦~!!係成到訓足成程..好支力牙~>!<..到左...回

家...食完野..繼續訓...本身3點鐘出街...but一直sleep到去5點幾....本身仲想訓..但係俾牙媽嘈醒~!!><..因為

要去我表妹到..佢開生日會...去到..呆下呆下..就到11點啦..走人..回家...返電腦..做功課...

ps..今日好辛苦牙..><..唔想再參加啦~><..下次如果我係街到..有人叫我幫佢買支旗..我一定要幫...卡XD"

有相相...係相簿到睇啦=~!!

刊登時間︰2007-03-11 12:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天

 

牙妹生日~! 愉快

今日同牙俞,晴一起上學...返到學校,..抄物理功課..點知要早會..搞到抄唔切==~!!!早會做左個好搞笑ga啟動

儀式...好搞野牙~!^^..好彩我地d女仔唔係排向前面姐~!^^..跟住收功課...上英文會話...聽唔明...跟住上音

...有人代堂...係到訓教教豬...                               ..then小息..落左去..跟住就上中文..好憎霍xx..><..成日係到嘈..又係到整

....好憎上中文牙~>!<....跟住成堂又冇出過聲啦...小息..then上數學...眼訓vv..跟住lunh...食完搵 

manbo,牙晴...manbo鬧交...><...返到學校..去左圖書館...then上視藝...今堂係上得最太平ga一堂牙....

 ...而且仲過得好快tim~!^^..放學...拎住一大堆書回家...thenmanbo,我家姐去買打邊爐ga...買完..

左屋企...先發覺仲有野未買...同家姐再落過街...返到屋企..沖完涼就打邊爐lu~!!食到好飽牙>3<..點知肚痛==

過左冇耐就食蛋糕啦~!!!

    蛋糕~!!!

 

刊登時間︰2007-03-09 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]