今日落雨牙~!!好開心牙~!^^哈哈..返學...等唔到人...so自己返...很狼狽牙...手上d書差d變落湯書啦=0=...返到課室..立即做功課...因為本功課留左係學校~!!!..做完...收功課...見到a班將d傘一把把勾係到..好搞野牙~!^^...
--閱讀..我地班又變成賣傘處....幸好我把傘子逃過一劫....^^
--數學...悶悶悶****...完全唔明佢做d咩..~><...
--小息~!!係到紮邊邊..
--化學...都係好悶牙~!!不過都聽到明..~!!
--中文..做小組討論...本身抽中我...不過miss話我上一次做過..so唔洗做...^^卡卡..放鬆晒~!^^
--小息~!落左去...拎牙俞同牙倩d candy...卡**thz~~~
--英文...對答案...跟住俾我地休息...正牙~!^^d男仔係到鬥喊....好搞野..~>0<
--lucnh..食完...搵manbo同牙晴...我同manbo係到講普通話...哈哈...笑死啦~!!!我講到成個大陸人咁....^^
--物理...好眼訓..zzz不過好彩都過得好快..~!!
--放學...去左買野...then同牙晴去左manbo家...5點走人...返到屋企...沖完涼就訓教教豬了~!!!
|