| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|
2007 年 4 月 1 日 星期日  |

|
愚人節快樂~~  |
愚人節快樂!!
今日9點半俾牙爸嘈醒左~!!!跟住一家人去左美樂到飲茶....美樂個到很大風呢.. ..吹到我d頭髮亂晒了~~唉
~!!!飲完荼就去買野...then回家家了...訓教教...訓醒就已經3點lu~!同牙俞傾左陣電話...~!!跟住聽歌歌.........
(老餅歌)卡**..
ps..4月4日我整負離子牙..呵~!等左呢日好耐呢.....
明天派卷...緊張**
|
| 刊登時間︰2007-04-01 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 31 日 星期六  |

|
熱~~  |
今日好熱牙~>!<..訓到去成1點幾...跟住睇電視~!!!3點幾同左家姐出街...去左置樂...買左對鞋~!!!$30..同我
家姐一齊夾錢錢的~!!!跟住去買野食..行左陣..就搭車走lu~!!..去左啟豐..我家姐買左隻介指..令令**..7點幾返
到屋企....洗白白..睇電視..<殘酷一叮>好好睇牙~!^^笑死啦~!^^哈哈哈....跟住就訓lu~!!今日行到好累
呢.....
ps..今日影左相相唷...遲d放上相簿~!!記得睇唷!!! |
| 刊登時間︰2007-04-01 05:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 30 日 星期五  |

|
考完試啦~!  |
今日考ih同中史...ih都唔係好識做...希望合格啦~!!!跟住考中史..唉~!!!10分都唔知拎唔拎
到...都唔明問d咩~><!..最好唔係拎得個位數字啦.....跟住考eng說話...miss wat牙...驚驚
牙...小組個題目都唔知講d咩...講得個一句野..跟住個人...我講完一句停下..跟住冇講
野..miss問我「完左嗎??(用英文問)..」..我即刻講no...講多一兩句..就夠鐘啦~!!算係岩岩
好...放鬆晒..~!^^..跟住同牙晴去市中心...行左陣..熱** 跟住就搭車去元朗唱k啦~!!!唱
左成3個鐘唷...正**..5點半就搭返車去市中心..佢去買野..買完野就回家家lu~!!返到屋企...
沖完涼就訓... |
| 刊登時間︰2007-04-01 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 80 | »
|