[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 2
累積人氣: 3563
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天

 

唔直LU 驚訝

--4月4日整左負離子..不過而家都唔直啦....好傷心呀..>/\<''

     浪費哂D錢..不過好采唔係出姐..

--4月6日..同啊晴去左市中心..陪佢去買野..跟住就返屋企LU..屋企好多人係到打麻雀..嘈死LU..

--4月7日..今日好悶呀..冇出街..成日係屋企到訓教..我家姐去左睇戲..睇<戅頭先生放大假>..佢話唔係咁好笑..

    但係我好想去睇..不過算啦..都冇錢..夜晚4個人食哂一盒雪糕..超正呀..不過肥死了..>0<''

刊登時間︰2007-04-08 02:51 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 4 月 3 日  星期二   陰天

 

TSA 愉快

今日凍凍凍~~~~著左兩件冷衫...>0<早上同牙俞一齊返..then早會了...暖粒粒牙~!!呵*~~!^^..

--數學...教緊第9課~!!都明..不過佢講得超快...俾我地休息個2分鐘到...累死禾啦~><!..

--小息~~肚子很痛唷><...

--化學...派卷...全班得個3個合格....冇我份==我得個30/80...不過俾我想像中要好唷~!^^呢堂上得勁搞笑牙...哈哈~!!!笑到喉嚨勁乾....d男仔又時都幾搞野~!^^

--中文...合格牙~!!超開心...56.5...^^不過仲未對完...佢加少左我兩分牙~!!!我要加分..yo..~!!呢堂冇咩心機聽書...因為俾人煩住晒==

--小息~!!去左個架車車到...我地只係想拎個小禮物ga~!^^

--英文...派作文卷...37.5/90~!!!都算好啦~!!^^..跟住作文..作足兩堂..but好難作..~><

--lunch..食完同牙俞去左manbo家樓下打千秋...打完就搵埋manbo同牙晴返學啦~!!!返到學校...影班相...好搞野牙~!!!哈哈~!!miss俾人整頭髮...^^

--物理~~派卷...合格牙^^..55/80...yeah..對完卷就教書...第四課用英文教....成堂係到釣魚...==

--放學...要中文tsa...我明明講左好多野...個評分人員都讚我講得好...但係得個15分==好無奈牙~><..我地個組..冇一個人係超過20分....><...好賤牙~><...呢個計考試分ga麻...俾得咁低~!!我寧願老師做評分人員仲好牙.......5點完左...回家家..訓教教...訓醒~!!勁多人玩電話..打左黎又唔出聲~!!仲要幾次咁多...~><..

刊登時間︰2007-04-03 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 4 月 2 日  星期一   雨天

 

派卷~~ 愉快

今日凍左牙...大家小心身體喎~~

-朝早同牙俞一齊返..跟住就上課室..係黑板到寫功課...d男仔好賤牙..我寫完又擦左...自己欠就欠啦~!!!做埋d小人做ga野...真係..跟住吳佳x叫我唔好留佢..我就偏要留佢牙...呵...抵死..~!!!

-ih...派卷...好彩合格..嚇死啦~!!!原本53分..加左一分...變54~!!!合格就好了~!^^

-小息..落左去...

-數學...又派卷卷啦~!!!80分...不過我都係排第5...有成3個拎9字頭...有一個拎100分...好勁~!!

-家政..悶牙...一直係到講書..都唔洗做野...唉~!!不過我覺得呢3堂過得好快...因為個時個天黑晒...落大雨牙...個時個feel好正~!!所以過得好快牙d時間....

-lunch..食完..揾埋manbo同牙晴...一齊返學..跟住我去左搵徐林波老師...數學加多左2分...good~!^^...

-英文...miss話作文卷冇個合格...今日只係派左GE卷...合格牙~!!超開心...哈哈~!^^不過我作文唔合格..都拉唔到.....算吧...只要GE合格..就滿足了~^^

-週會...問答比賽...笑死了...哈哈~!^^好搞野牙....好彩我地個班唔係包尾....都冇咁瘀..~!^^

-放學...上左去電腦室...印野.,..跟住同牙俞.,牙晴去買野...^^..買完便回家了...

-洗白白...訓教教...訓醒之後個肚好唔舒服...勁想嘔~~~~不過依家冇事啦~!!

 

PS..睇相簿啦~!!

刊登時間︰2007-04-02 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]