| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |

|
返學啦~!!  |
今日返學啦~!><...超眼訓牙...zzzz返到班室...做埋d功課~!!跟住就收功課..一個字..亂**..
--英文..係到對tsa個份野...對完就謄文..then講埋上次考口試ga分...唔合格..==8/20..
--小息...落左去啦...
--普通話...全程我都有跟住miss讀ga~^!^
--中史..派卷...得12/60..不過高過10分..已經好開心啦~!^^
--小息..去左圖書館借書...
--中文...係到考說話ga發音...好悶牙...勁想訓~!><..跟住抽人做個人短講...好彩冇抽中我...放鬆晒~!^^
--lunch..食完去左搵manbo同牙晴..跟住就返學啦~!!
--生物...派卷...有70分牙..好開心牙~!^^..比我想像中高左~!!^^跟住教左一陣書..哈~!!^^佢講d野幾搞笑~!^^呢兩堂好快過左..放學啦~!!同左牙晴上左電腦室..跟住落去搵牙俞拎番d野..就走人啦...返到屋企...沖涼...無耐..牙媽同牙爸返左黎..牙爸星期5要入院牙..><..希望佢冇事啦....then我訓著左..
***入左相...***
|
| 刊登時間︰2007-04-16 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 11 日 星期三  |

|
去左牙俞屋企~  |
今日11點起身...1點幾落街..~!!同牙晴一齊去牙俞家...去到..就俾我整個d曲加餅俾佢地食...==..反應不熱烈
~><...跟住就做下d功課..2點幾..李寬容都黎埋...跟住就做埋個音樂功課啦~!!哈~!*..係到填詞~!!有d怪...不
過真係好難作..~><...一路作一路玩琴..好好玩牙~!^^...哈哈~!**...我覺得彈琴係一件好威威ga事黎牙
~^^..6點就走啦~!!去左買野食...但返屋企半路...d汁流晒出黎...嚇死啦~!!><...幸好件衫冇污漕到...~!!返到
屋企..就沖涼....跟住食飯~!!
ps..今日好好玩牙~!^^ |
| 刊登時間︰2007-04-11 10:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 80 | »
|