[[\/''CHRISTY !! ★'',,WING 2++
★★``_!/\\記得多d黎牙++
christy928
暱稱: [[*+CHRISTY★,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-05-06
2007-05-03
2007-05-02
家長日//.
溫書..
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 50
今日人氣: 0
累積人氣: 3553
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天

 

普通話~ 愉快

今日同牙俞同晴一齊返學...早會...最早係我地個一班牙~!!勁~!^0^..上班房....

--閱讀..好多人係到傾計....

--佛學...馮延x冇啦啦係到喊...嚇死..冇人知咩野事...~!!

--數學...教第十課...教得超快...我第九課d野..都唔係好明...~!><...佢仲教得咁快...真係唔方唔識啦~!!

--小息~!!

--ih...悶悶的~!!成堂都係到打「喊囉」...好累**

--小息..去左圖書館...

--ERS...俾miss鬧...~!><..我只係問佢可唔可以去圖書館借英文書..佢就係到鬧我~!><..好嬲....****不過好彩今日唔洗出去講野..

--lunch..食完...搵埋manbo同牙晴..then返學...

--中文...答問題有糖食...but唔敢舉手...~!>0<''...

--放學...落左去..有金莎食....有pancake食..卡~**thx~!!食完野..上返去數學補課~!同miss tang係到同普通話溝通...哈~!^^依家我愛上左講普通話啦~!!不過我家姐話我講到成個大陸人咁~><...所以我要練好d~^!^...5點...走lu~!!manbo係到教我讀英文..因為我唔識得發音..~!!..>0<..

 

刊登時間︰2007-04-27 12:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 4 月 25 日  星期三   雨天

 

2007-04-25 開心

今日凍左好多~!..不過d風幾舒服~!^^...返學...早會~!!我地個班好多人遲到...成20個...冇遲到ga女仔得個8個...好壯觀~!!上到班房..miss係到鬧...鬧左成個閱讀堂..~!!>0<...

--英文堂...教書..~!!都ok識...

--小息~!!落左去..then問牙晴借書..

--普話...有人調左位..(我冇)..飛機去左報串..><...

--中史..牙sir冇返..係到玩...討論左一d我唔係好明ga野...>v<

--小息...唔記得左做過d咩..

--中文...個班男仔又係到玩無聊野...==煩*跟住到牙俞去左廁所...唱歌歌~!^^...返到去..冇耐...5佳壇話有牙sir...跟住成班人...坐返晒埋位...原本成個街市咁..就變到正常返啦~!!好搞野..~!^^5秒都唔洗牙..卡卡~!^^

--lunch..食完...同牙俞,牙倩,manbo返去...牙俞陪左我去統計...仲入埋去tim~!^^thx...跟住去左1c班..瘀.*

--bio...默書..本身識晒ga~!!但......唉...教書...悶**唔太明...

--放學...同牙俞去左電腦室...有個人話我坐左佢個位...跟住成日人好似癩左咁..係到發脾氣喎~!><...個部電腦又唔係你...真係牙~><..跟住我同牙俞係到暗串佢..哈~!^^...4點半..走lu~!

刊登時間︰2007-04-25 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2007 年 4 月 24 日  星期二   雨天

 

紅雨~!! 開心

今日要tsa牙~!!英文堂...成班落左去英語會話室....過左冇耐就俾人叫左出去要tsa...俞都俾人抽中左...><我要

英文個人...俞要中文個人....><..唉~!!嚇死我啦~!!入到去...呆左係到...==有一個miss好好人...但有一個就好

惡..笑都唔笑下...真係嚇死...不過好彩好快就考完...出返去...個天黑晒..好恐怖~><!...去音樂室搵返我地個

班...但唔係到...上返3d班房...又唔見人喎~!!個時好驚牙~!><..跟住諗住上返考tsa個預備室到....撞到傻雞..

同左一齊去返音樂室...原來頭先佢地係到睇緊片...所以關晒燈..=0=小息...落左去...中文堂...miss冇返...兩堂

都係到玩...卡*..最like就係自由活動了~^^...冇耐...校長宣佈掛左紅雨~..當時開心死...不過要留係學校到

lunch..><..唉...小息...打電話...then上數學..俾左好多時間我地休息..正牙~!**...lunch...同牙俞,寬容go小

食部買野食...買完...返到課室..有d人俾人miss同牙sir鬧...驚**...我食完..就同manbo佢地行黎行去....視

藝...校長黎睇堂...miss一路講...校長就一路訓...卡卡~^^...笑死了.....放學...去左數學補課..好耐都未去過啦

~!!..5點走人....

刊登時間︰2007-04-25 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]