0104*
班務調位,,坐單丁位..我既同胞有FI+雞鑫,,
比個死8公阻住哂我同FI傾計,,,唔該佢死開D!!
英派左英默同LISTENING,,,,2樣都合格牙..
MUS係道發夢-_______________________-‘’
小息唔記得做過D咩,,,失失地憶!!
PE冇帶33,,做咕哩+作文…打左鐘原本走得架,,
無啦啦小息又要人地係小食部出面跑圈圈,,想死
跟住去左小息部HEA到打鐘,,,攰到痴肺喇
通識係到對卷,,通識20分,,,力屎成為了全班最低分的人!!
我係有41分架,,呵2..比李淑賢話我科科都會肥,,,我呠~
LUNCH係道整啦啦隊D野______________________*
數學對卷,,,我地果行,,全部肥哂,,我有48.5,,,勁嗎?!
科學仲衰,,,得37分….真係想小爆佢!!!!!
放學排完啦啦隊D企位就放,,,跟住係走廊喪等…
等BUE問EE拎返部電電就去買野,,,
去牽晴整啦啦隊D野,,,我地齊齊係道食包,,,食到勁HIGH!
大CAM買左4個包,,,食完就開工…
基本上我同大CAM係冇幫過手,,只係係到狂玩-3333-‘’
7點搭的的去火車站,,自己又唔知做咩事唔開心,,吹漲!!!
返到屋企7點8,,仲要胃痛,,都唔知係唔係食包係得開心得濟=V=’’
PS::哈2,,,唔知我有冇金牌做生日禮物呢??????
聽日6運會喇>3<
