今日第1日既6運會牙!!!>V<
朝早去M記搵嵐嵐果班,,,坐左陣就去區場
好凍,,,好似冇著褲咁…件冷3都遮哂
坐最頂,,完完全全食哂風..凍到痴線
係道食珍寶珠,,,睇人比賽
800M睇歐家龍跑男甲,,,,冇左希望
不過佢都好勁架喇,,,,唔緊要
啦啦隊想死,,,出去唔知做過D咩
同婷婷係道遊下雲咁,,笑2笑就完左
LUNCH去左飲茶,,有11個人
係道玩,,毛生話佢有5年未飲過茶
狂係道問依D係咩,果D係咩,,無奈
食食下係道玩,,,食到1點17
班野走哂,,,驚死遲到咁
得返我同嵐嵐+婷婷留係道埋單
我地慢慢行返去,,橫掂都遲
遲幾分鐘就唔抵啦,,,,途中仲見到顧眺雞
返到去1點25,,,,都有7,8個遲
上到去睇F4啦啦隊,,,跟住睇婷婷跑決賽
之後睇左好多野,,,,,,凍到想喊囉
跟住又睇啦啦隊,,,,,就黎凍到笑都唔識笑
屎尻治班佬整壞左FI部相機,,,小勝又唔舒服
睇完F3同F5啦啦隊就放學,,,小勝勁唔舒服
我地同佢企左係個角落道,,,嵐嵐問人借33比佢
跟住係果個角落HEA左好耐,,,跟住佢地入去區場跑步
我企左係道睇佢地跑,,,,呆左好耐下
佢地跑完就去食RAINBOW,,,食左黑糖雪糕..超正
食完同婷婷行左陣,,,跟住去火車站搵謙謙返歸
返到屋企8點,,DADDY打返黎同我講話聽日返香港同我据扒
但係我聽日約左婷婷佢地去食飯飯,,,呵2
PS::THZ姚家偉既特濃8.2做生日禮物
THZ POKAI既KUROMI電話繩,,,好得意牙,,掛左係部電電道喇
聽日我生日喇>33333333333<*]]
