今日8點8起身,,,原本約左9點架,,,
點知勝勝同婷婷唔知醒未起身,,所以約9點3,,,
我同嵐嵐係唯一2個起到身既人!!!好叻牙!!
去粉嶺等埋勝勝同佢條MO1齊搭火車出去,,,
去到係道周圍睇,,D野好恐怖既,,,睇到11點幾搭的落MK唱K,,,
唱左都好耐下,,,,,返黎上水搵謙謙>3<’’搭70X出去APM,,,
點知冇哂雞丁,,,跟住周圍行,,THZ謙謙送隻MONCHHICHI比我,,,
我好中意牙!!!!>V<跟住搭MTR去又一城,,,有雞丁睇牙,,,
買完飛去食野,,,7點8入去睇喇,,,,好得意牙!!!!!都幾好睇,,,
睇完9點搭火車返去,,,好攰好眼訓,,,,返到上水搭的的,,,
我係嬉水池落車,,,落左車先記得冇拎隻MONCHHICHI,,,,
今晚冇得攬住訓添-_______________________-‘’
PS::今日過得好開心牙,,,卡2*]]
|