今日係啤啤生日,,,,講聲生日快樂先!!!!
謙謙帶隻MONCHHICHI比我,,,哈哈*
D堂好悶,,,,訓訓訓,,,LUNCH係道玩,,,
無啦啦上左2堂數學,,,頂佢個肺丫,,
放學去左G02,,開始黑仔,,,多得姚家偉先生!!!
整親個咀,,流血!!撞親隻腳,,瘀左!!!整親背瘠,,超痛!!!
整親腳址,,,想喊!!!撞親膝頭,,,又瘀!!!真係黑仔都乜咁!!!!
搭車果陣開始發顛,,,望到隻公仔好開心>3333333333333<’’
要晚晚都攬住訓牙!!!!!!
你不放下我,,,我不放下你!!!!
