今日唔識起身,,冇開電話2日2日都唔識起身!!!!
7點起左身,,,同唔到佢地搭車,,,家傑同媽咪叫我唔返都得
跟住2條KAI子係道睇鐘,,,話咁早,,叫我返學-______________-
自己搭的的返學,,,,1路做ESS1路同C機叔叔傾計,,,,勁無聊!!!!!
肥彭同ALBERT LO都冇返,,,正到西咁!!!!!!
ENG2,,狂比羅永KAI叫我坐得C文D,,話我條裙摺起哂-00000000-
小息也是給人挑逗,,,,栢濤仲爭我朱古力,,,哈哈哈*
GEO,,陳達敏冇返學,,,周盈盈代堂,,,係道訓訓訓,,,有D唔舒服!!!
中文,,,,係道同FIFI傾計,,,,睇婷婷既信!!!
小息係道玩,,,,撞親我個PATPAT牙,,,,日日都整親,,,頂佢!!!!
SCJ2,,上去,,狂出位,,,係道睇星星個雪山頭,,,我係道吹佢個頭XD
跟住去左BUEBUE果枱傾計,,,,傾傾下比人屌,,,閃返去自己組,,
坐左陣又去返傾計,,,,好好笑,,,,之後朱凱茵繼續教佢既書,,我地係道玩.,,
LUNCH開片,,,都唔知而加係邊叉個錯先囉..係道嘈嘈嘈!!!!!!
栢濤嬲得濟還拖,,,,,嚇到我O了咀!!!!喊大哂牙?!!
搞左勁耐,,,,打鐘落MMLC,,,又係道訓訓訓,,,周身骨痛特別好訓!!!!
放學留堂,,,又係訓訓訓!!!!!!!!
跟住留係學校,,,,,,閃人!!!!!!!*]]
PS::而加周身都好熱-_____________________-‘’
