尋日傻朱又冇打傻朱日誌啦!!!
sor sor!!!
尋日係度溫英文,,,
溫英文時候,根本就唔會有溫完嘅一刻,
所以就連傻朱日誌都冇打到,
今日傻朱除咗寫番尋日同今日嘅嘢之外,
另外傻朱要澄清係傻朱日誌6月16日中,
所有嘢都只係傻朱嘅感受,冇任何特別意思,
仲有當中提到嘅係傻朱嘅幻想,
傻朱冇拍拖呀!!!
請某某人唔好留言比傻朱話咩"你同邊個一齊?"
但係傻朱係唔會公報"佢"係邊個!!!
講番尋日,MAY MAY對唔住呀!!!
傻朱真係唔係有心推你埋去種蔡到嫁,
搞到你比d男仔笑,SOR SOR!!!
當我睇到你唔想喊,但你d眼淚又唔受控制咁流出嚟,
當時傻朱真係好後悔!!!
不過,睇到你放學嘅時候,
同我一齊講,一齊笑,
我先放心d,(傻朱真係應該唔好咁粗魯)
今日考英文,比我想像中簡單,
起碼應該會合格,
今日傻朱想講下對於魚腩,NO RAIN,MAY MAY嘅感覺,
其實我唔係突然之間想講嫁,
而係經過尋日中文作文,
寫一段珍貴嘅友情失而復得,
我發現我寫得好順,好快,
好似打傻朱日誌咁,
寫番d自己嘅感受出嚟,
而唔係"作"文,
所以,陳瑜朗,我就講你先啦!!!
陳瑜朗,我識咗你最耐,了解你最多,
經過上一次之後,我哋感情仲好咗,
但係都係會為咗小小嘢就嬲對方,
不過過一陣又冇事LU!
MAY MAY,你同NO RAIN都係F.2先識,
但係我發現同MAY MAY你好怏就挽到傻咗咁,
一齊講核突,一齊笑,
一齊睇男仔,研究人哋著咩衫,咩髮型,靚唔靚仔呀???
可以話係同我"臭"味相投嘅人,
NO RAIN,我唔係有心將你擺係最後
因為你係四個裡面,我最唔了解嘅一個,
無論係你嘅家庭背景,性格我都唔熟悉,
有陣時我真係覺得你同蕭敏杰嘅性格好似(PLZ.唔好嬲)
因為你哋番學嘅時候,都唔會點講嘢,
比人一種COOL COOL嘅感覺,
令到人唔敢去同你講嘢,
但係私底下就完全反轉,大聲講,大聲笑,
對於你,我仍然係問號,
點解要唔講嘢,點解要掩飾自己最真嘅一面呢!!!
不過中二嘅時間淨番唔多,要好好珍惜!!!
最後傻朱希望出年可以再同你哋同班,
做一世嘅好朋友!!!
|