尋日,我冇打日誌,因為我好眼訓,未夠9:30就訓咗,失敗...
尋日,我真係好唔開心呀,唔開心到喊,喊咗好耐,好耐...喊到收唔到聲..
原因??
係因為Ms Lee將胡宇欣個本comp file派咗比我,以為我係故胡宇欣,
茶包同Joe Chai 重笑到啊媽都唔認得果個樣咁,衰人!!!
搞到我番到屋企就喊
今日,心情原全唔同贏,今日好HIGH,因為有兩件HAPPY嘅事,
笫一件係英文堂我哋個嬴咗 有6個朱古力,
第二件係MUSIC堂嘅music perormance,大成功,好high!!我仲講咗個爛GAG:
從前從前 有一個睡公主,佢一路訓,一路訓,好似永遠都唔會醒,
但係有一日,佢聽到一首歌"睡公主",佢慢慢醒番...(唱睡公主)
當睡公主醒番之後,佢見到一個好英俊嘅王子,
睡公主好鍾意佢,但係王子一D都唔鍾意佢,
睡公主唯有一直等,一直等,等一個他...(唱等一個他)
結局,當然係王子同公主永遠幸福快樂咁生活落去,好爛呀!!
今日,lunch番到嚟,見到我D朱古力比人食咗,得番一個,
好采,最後茶包比番兩個我,我先開心番,茶包:多謝你!
|