小yum yum日誌
chuhoyan
暱稱: 傻朱朱皓欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
小YUM YUM日誌2009-12...
小YUM YUM日誌2009-11...
小YUM YUM日誌2009-11...
小YUM YUM日誌2009-11...
小YUM YUM日誌2009-11...
文章分類
全部 (59)
心情日誌 (53)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
自訂欄位(一)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 81
今日人氣: 1
累積人氣: 793
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 3 日  星期三   時晴時雨


傻朱日誌6月3日 愉快 分類: 心情日誌

六月嘅天氣真係時陰時晴,今日落咗一場好大好大嘅雨,

場雨大到天都黑哂,D樹又擺嚟擺去,個天好似要裂外咁呀!!!

我突然之間好似好鍾意"落雨",原因係:

我覺落雨好似將我心裡面所有唔開心,所有嬲嘅嘢全部洗哂去,

仲有D落雨聲,每次當我唔開心嘅時候,我一聽到D雨聲,

我總係覺得D雨聲好似同緊我講:你唔好唔開心啦!!!要笑呀!!!

如果你要變得堅強,你就唔可以為咗小小嘢就喊!快D笑番啦!

今日傻朱唔可以話係唔開心,只係有D失望姐,

maths果份quiz我明明可以做得好快,

但係其中一條我一路死計爛計,寫到水蛇春咁長,

寫下寫下連我自己都唔知係度寫緊D嘜嘢,

因為今日傻朱做quiz果陣時,一路唸緊其他嘢,搞到做唔到bonus個題,唉...

係宗教堂果陣時,我哋果組要匯報,

原本我以為全班會一齊唱,氣氛會好好,

但係原來嚟D都係傻朱自己嘅幻想,

結束咗匯報之後,仲要比葉小愛寸話:

嚟個係舊曲新詞嘅創作,你哋係咪將舊歌詞改幾個字就當做新歌詞,

如果唔係,點解D歌詞會咁夾首歌???

當時我哋真係唔知好嬲定好笑,好笑嘅係:

如果葉小愛真係咁嘅意思,即係話我哋作嘅詞都OK,都夾首歌,

但係嬲嘅係我哋為咗作嚟首歌詞,我哋唸咗好耐,花咗好多心機,

換嚟嘅竟然係"你哋係咪將舊歌詞改幾個字就當做新歌詞"好失望,

但係之後到咗茶包佢哋匯報時,真係笑死人,

給上帝的情書,變咗做豬流感,好爛呀!

到咗i.s.堂,今日要考實驗考試,結果傻朱答錯咗,

明明係B,我又答C,好采都有3分,唉!!!

傻朱呀!!!你訓醒未呀!!!

到咗英文堂,今日要上3堂英文堂,一個字"悶",

好彩茶包時不時爆下爛gag,唱下歌,我先冇咁悶,

但係miss lee話SCOTCH TAPE係就係解膠紙,但係嚟d膠紙係奶白色,

當我同茶包聽到"奶白色"嘅時候,我哋都笑到趴係度,

但係茶包突然問我:朱皓欣,你有冇奶白色呀???

我當時o哂,我淨係識講你痴線架!!!

其實我當時真係唔係好明咩係奶白色???

之後到咗音樂堂,我同番佢哋三個(NO RAIN,MAY MAY,魚腩)講,

魚腩話茶包講嘅奶白色有兩個可能性,

而且,對於男仔同女仔,就有唔同嘅意思,

但係我就唔方便打出嚟,大家只要往最核突,又帶d色情嘅方向去唸,

如果唸唔到就留言問我啦!!

當我聽完之後,我就想問番茶包:葉浩賢,你又有冇奶白色呀???



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


傻朱日誌6月2日 鬱悶 分類: 心情日誌

今日傻朱好唔開心,

一大朝唸住打比魚腩(陳朗瑜)果陣時,

點知係佢亞媽聽,我話"一陣我會係魚腩屋企樓下等佢",

點知佢亞媽話魚腩食緊早餐,叫我唔洗再等,叫我自己番學先,

跟住就cut咗我線,語氣仲超重,都唔知佢係唔係有病,

到咗maths 堂我都係有D唔開心,所以我係本notebook度寫:

"今日傻朱突然之間變得唔想講?,只係想做自己?,

可能係因為係今朝比魚腩媽話完,所以唔開心,

傻朱好想,好想同人講我做咩唔開心,但係我真係講唔出口,

因為...我只係想同佢講,只有佢一個人可以.."

週會嘅時候,都係要坐係馬美寶隔離,

今日週會係由校長負責,講D咩瑞芝人嘅特質,超悶!!

到咗英文堂,miss lee又叫錯我做jessica,

但係,我冇之前咁嬲啦,我係度唸:如果我每一次都喊,咁我要喊幾多次呢!!

所以,no rain你哋唔洗擔心啦!!!

跟住我話默書要同茶包鬥高分,佢話佢冇溫過書,

點知結果只係錯一個,分明就係握我,

我唔知點解冇唔開心,反而我有D為茶包開心添!!!

之後係geog堂,我同亞桃講我對茶蛋嚟個名嘅睇法,點知就爆咗個笑話,

(講明先:茶包睇完唔準嬲,唔準好似上一次咁,上一次真係嚇死傻朱啊!!)

我話比亞桃聽,我覺得"茶蛋"吸個名好核突,

因為個蛋字令我哋兩個同時唸到男仔嘅下面...所以,"茶蛋"即係代表咗係茶包嘅....,

跟住亞桃問咗個好恐怖嘅問題"你估茶包個...係唔係茶葉味嘅呢??

我即場囧咗,"亞桃,你好變態呀,!!!"當我囧完之後,我即刻笑到收唔到聲,

小蔡蔡見到我哋兩個都O唒咗,以為我哋傻咗,

不過,傻朱之後就冇咁唔開心,唔記得D唔開心嘅嘢啦!!!唔打啦,傻朱要溫書啦!!!

聽日要maths quiz,傻朱加油呀!

仲有茶包:你唔可以嬲架,因為...我真係唔係有心話你!!!



2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 心情日誌

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:生日(YYYYMD) )