大家巧*
好耐無打blog la~
但係都無温書-3-
太懶了.
大家考完試之前都5駛浪費時間睇我個blog ga la >.<
###############################################
講番聖誕party,
悶到爆.
都估到係咁ga la ==
好彩之後去咗唱K^^
4條友:ME.lilian.女班長.connie
是旦講吓點知黎真...
超爆貴\_/"
$75 ar!
不過都幾happy^^
*****************************************************************
白色聖誕@
黑色聖誕#
彩色聖誕*
which one is yours? |