『CHUIYAN 』 ♥♥♥
≧v≦
chuichuiyan
暱稱: CHUIYAN
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-20
2008-04-07
2008-04-06
2008-04-05
Day Camp
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 176
今日人氣: 2
累積人氣: 11692
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


2007-12-13 分類: 未分類

Why D兩日大家都5打Blog ar???

連最"勤力"既lamkei姐都無寫T^T

搞都我都無心機la

##########################################################

唉~IH好煩ar!

大家一定要努力做and 明天比我抄喔~>3<

*************************************************************************

期待weekend睇HSM ar!

###########################################################

娟娟重啞緊lo~

D幾日都唔洗聽訓話!^^

今日超嘆,

淨係寫評語~

***************************************************************************

第一次見到陳小姐喴樣lo~

其實我5清楚件事係點lo.==

又話佢攞嚟衰.

又話5要警告......

#############################################################

勁期待聖誕唱K ar~

but重未問Mum比5比lo!>.<

#############################################################

2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天


^^happy^^ 愉快 分類: 未分類

Today超爆開心ar^^

多謝你哋十卜我

頭先由頭到尾都狂震............

真係有d唔敢相信結果ar!!!!!!!

開心到爆炸~

小組+油ar~

我會十卜你哋!

不如我幫你哋舉牌

你哋個組名都好型ar

"EYE"&"ST.MIC"(唔介意我講出嚟??)

#################################################

平復心情做homework~

2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


2007-12-11 不安 分類: 未分類

hi~

我個blog改咗名啦~

之前叫"Hey Girl~"

@#!@$!^%*&@(@*)@白痴-3-

都不知點解當初會改d個名.>.<

#######################################

聽日就決賽lu~T^T~

我要+++++++油!!!

##################################

今日中文堂 ,  娟娟一入嚟就寫黑板**

重以為又有老師睇堂>.<(D排,成日都睇堂-3-)

原來佢啞咗~ 

各位同學早晨都講5到, 

落堂又寫1A好乖 ,重要畫個()  係黑板~

################################################

估唔到I.S.堂有真牛眼lo~

超噁ar~

###################################

聽日要Good Luck ar~

2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


2007-12-10 分類: 未分類

D幾日都好懶~

唔想寫日誌ar!

好羨慕麗琪姐日日都冧到超多寫ar>.<

Sky!!!!!!

2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


心情交义的一天~ 分類: 未分類

入到la!入到la!

好開ar~

今日趕唔到聽"受夠""餘震"ar~

你哋唱成點ar!?

But,朗誦得80分咋!

有d失落lo~

迪迪同我一樣.

嘉熹姐最勁:84分lo

(no.1:88)(no.2:87)(no.3:86)

嘉熹姐多兩分就no.3 la~

你哋I.H. Trip好5好玩ar???

我要揾日自已大埔一日遊.

今日早會估唔到教hip  pop lo~

又有唱A Whole New World(佢地唱到走哂音,原唱好聽好多)

又有唱High School Musical d 歌(幾好聽~)

http://www.youtube.com/watch?v=FsGF98zQsaI