雖然無人睇我個Blog,
but 我衣家開始寫la~
Yeah!!!
第11次~
English Dict 100 分ar!!!!
超開心~(我唔係哂名!!!太開心姐!!!)
唉!好快1st Term Test ar!!!!
大家温書末???
鄧之之竟然話温緊~
我當然無la~
我决定由今日起温!!!
又要跳無la!
Bye~
王子&鬼鬼
今日好開心呀~
Maths 突擊測驗竟然比預期中好呀!
上次要retext的我合格了!
超happy^ ^
今日嘉嘉想買Yes!
因為有棒棒堂贈品,
買咗先知下期先有,
又驚媽mi知wor,
比咗我"保管"~
有Blackie做幅面ar~^ ^
大家記5記得I've got the real thing ar????
http://www.youtube.com/watch?v=Pq3eTFs3y58
see see!!!
88
今週係福音週ar~
好驚又係悶到嘔既講座!!!
點知勁好lo! 竟然搵咗隊來自美國BAND黎!!!!
佢哋唱廣東話ar!!!!勁!!!!!!!!!!!
可惜剩係唱咗3.4首歌咋~
其中一個好靚仔ar~
佢彈電結他~
But 我冇好似D高from姐姐,超high的!
佢一出場就狂叫lor~
見到佢帶帽又叫~
勁誇張!
反正已後都唔會到佢再見la~
我都唔係會記得佢個樣lu~
唔知why今日好憎我前後左右的男仔ar!!!!!!!!!!!!
第十次~
隔咗三日無寫blog la~
今日調咗位la~
同a Sky 咗, Maybe 唔係太熟,所以無也計傾~
遲D應該會好D la~
劉揚揚變咗坐我後面!
而周佬竟然坐到最後!
(孤獨老人~ha ha!)
今日狂聽黑糖D歌~
But now 要學Jazz ar~
阿拉伯市場!!!鄭希怡嗰首呢~
大家唔好誤會係跳肚皮 嗰D wor~
第九次~