Sorry ar~
咁耐先寫第四次日誌,
你哋都知la,
My School 勁多功課嘛!
而中秋節玩到超夜無寫到>.<
D期發現勁興"樓"Yes card~
頭先樓咗6張
得兩張鍾意咋
抽咗:吳雨霏.江若琳.古巨基(2).飛輪海.吳日言
cm時估吓me鍾意邊2張la~
第三次寫Qooza~
琴日太多Homework啦~
學完舞返到屋企都無時間上網~
琴日係我第一堂學跳舞(Jazz)
都好好玩架!
我係同小學fd~芷詠一齊學~
今日太多Homework啦~(其實日日都係)
好慘呀~聽日又小測又默書~
要溫書la~Bye~
第二日寫Qooza~
咁就一日la~
2:00-2:30學鋼琴~
(我一級都無架>.<)
同媽mi食完嘢,
係Home練琴~
Now 發現勁爆多功課!!!!!!!!!
So 唔講la~
Sorry 今日咁少嘢講~
第一次*寫日誌~
今日四朵花出嚟玩呀~
其實我係四朵花之一^^
其餘三個係馮善.芷詠.皓怡~
即係me的Best FD~
今日除咗聚舊,重幫馮善(花名)慶祝生日~
雖然無乜特別慶祝,
But 我哋狂影貼紙相~
已經比小學時豪咗好多>.<(已前唔多洗錢)
比大家睇相~^^
^.^下次再講la~Bye~