| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| Wentworth Miller好靚仔*** |
分類: 未分類 |
今日好凍,,9:00到起身,,
個時得7度,,凍死人***
後尾同媽媽去左"T-Cafe"食lunch,,
2:15去接細佬,,借左套"喜瑪拉亞星"睇,,
都幾冇聊,,唉******
本來想借"3分鐘先生",,但係借5到,,
算la~跟住就上網,,搵"Wentworth Miller"既相,,超型ar
hehe,,,,,,,,,我阿爸話如果我全班考1-10,,
就買成套"Prison Break"比我ar>v<v
雖然可能性5大,,但我會努力嫁>v<

*********眼神超迷人ar>3<v
|
2007 年 1 月 20 日 星期六  |
very good*******  |
分類: 未分類 |
今日12:30a.m到起身,,之後就去左沖涼**
1:00過D,,阿珊就打嚟la,,
於是就好快咁執野出門口>v<仲幫佢買左個包包,,
後來就同阿珊、肥肥、肥莊去肥肥屋企整糯米糍,,
我地將D糯米粉開水,,跟住攞去叮,,>3<"V
叮完就開始整,,其實D糯米皮都幾熱,,
阿珊傻更更咁1手攞任擺落手心,,
熱到佢大叫,,仲掉都掉5切,,肥莊整個時將D糯米粉撒到成抬都係,,
不過其實我地都有,,KAKA****
不過肥肥就慘la,,係咁攞布掃,,我地就係咁搗亂,,>v<"v
6:00到,,就同阿珊去中心夾band,,
今日終於齊人la:我la,,阿珊la,,frank la,,大鴻la,,Eric同阿源**
夾"smell like teen spirit",,都ok嫁,,hehe<<雖然keyboard冇咩用,,>v<"
唱歌個時仲搞笑,,大鴻唱到好姣ar>v<
之後frank同阿源都唱埋1份*****keke
唱到喉嚨都沙埋,,可憐ar,,
後來玩"7級豬",,frank 又做"豬仙人"la,,
地位冇人能ar>3<後來Eric走左,,
我地夾多左陣都走la,,走個時撞死我ar,,好搞笑>v<
________________________________________________________
**********阿珊,,thx 你support我,,我都信我得>v<
你都要努力ar,,"friend"ar>v< ,,,,,,,,,,,keke** |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
| 1日,, |
分類: 未分類 |
今日1早去左(公園)行,,
係出發個時經過1條後巷,,
見到有隻好細隻既貓仔訓左係垃圾桶旁邊,,
但係佢前面就有隻大唐狗(有錬綁住)係咁吠佢,,
好彩隻狗掂唔到佢,,
隻貓原來受左傷,,行唔到,,
貓貓好細聲咁"喵"左聲,,
隻狗就好兇咁吠佢,,隻貓貓好可憐***
見到都心酸,,都唔知有咩幫到佢,,
最後就打左比愛護動物協會,,話比佢地知,,
聽電話個個人就係到問:{隻貓行唔行到?}
唉,,行到就唔洗打比你地la,,
10點幾返到嚟,,已經唔見左隻喵,,希望佢係比人救走la,,
-------------------------------------------------------------------------
第3日la,,去左邊都同我講聲吖..........
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 15 | »
|