| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
| >>超可愛..i love egg |
分類: 未分類 |

|
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
●冇題●  |
分類: 未分類 |
今日好懶,,冇返到教會,,
而afternoon就同左牙珊、frank、牙"原"出左上水夾band,,
係去左個間有個『冇頭模特兒』係角落既band房,,
其實都幾恐怖,,好似有"舊"嘢監視住你玩咁,,
仲要係角落,,陰陰濕濕咁,,=3=v
夾夾下band,,frank唔知咩事痴左線,,
走埋去個keyboard到播歌,,仲要懶投入咁,,
牙珊又投入埋1份,,個時我已經笑死左係1邊la......kaka,,,,,>v<"v
之後同牙珊去左龍豐行街街,,我就買左件衫衫同腳鍊,,good*******>w<
而牙珊就買左件間條衫衫,,呵呵*******最後就買吉野家返屋企食la,,
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
p.s:牙珊,,你竟然同我爭佢,,仲攞埋電話tim,,too bad***********(笑) 
|
2006 年 10 月 19 日 星期四  |
| 夾band** |
分類: 未分類 |
今日去左夾band,,
今次查理同黑仔都有嚟,,
佢地1齊夾個時超型,,
1個打鼓,,1個彈keyboard,,
可惜冇影底,,失敗**
之後到查理solo,,彈比我聽,,
佢好勁,,彈左好多首歌,,彈到手指都斷=v=v
不過當"結他,,base,,鼓同keyboard"1齊join個時,,
Frank話覺得好怪,,其實我覺我自己係band到都算係個trouble,,
成日攪到其他人要就個keyboard,,即係我,,
係到同大家講聲"sorry",,唔好意思,,
但個日真係幾好玩,,
仲有最後查理同黑仔攬埋1 齊,,
好攪笑ar,,keke**********
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|