好攰=3+琴晚,,其實應該係話今日,,三點幾,,去左老公到,,
我啱啱訓著,,就收到老公call,,叫我過去佢到,,所以就搭的去佢屋企(佢比$>v<),,
上到去,,老公既父親大人又5係屋企,,算la,,跟住就同佢玩鋤大dee,,
點知愈玩就愈5對路,,我贏左佢好多次(5正常既表現=3=),,後來先知佢原來發緊燒 ,,我呢個女朋友仲朦查查=3=,,shit ,,
於是咪落去7仔幫佢買退熱貼lo,,又5識煲粥wo ,,所以就煮左個愛心公仔麵比佢食la ,,
食完就叫佢去訓覺la,,攪到6點幾先返到屋企,,
因間仲約左ar翠4:30見 >v<v,,佢好努力練鼓ar,,我都要努力D先得,,kaka,,遲D先去探病la,,
你要撐住ar><v
|