| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
"去 cAmp xp  |
分類: 未分類 |
|
13/7-15/7去左『……………訓練營』←個camp個名好長,,所以5記得左,,但三日都好好玩*
第1日: 我約左B瑩,,渣渣1齊去X康買去CAMP食既小食,,買左$60,,好多,,好重,,跟住就返學校集合,,返去冇耐,,其他f.3既男仔都返左嚟,,我地咪1齊玩打電話la,,D手手腳腳纏埋1齊,,其他睇住我地玩個D人都笑死左,,大約1:15我地就上左車出發la>=<v 個營地好靚嫁,,坐北向南(我估),,背山面海(真嫁),,仲見到swimming pool,,同理個海,,之後就…………..
第2日:有得玩木閥,,不過要自己整,,未落水已經成身濕lu(熱到出汗) ,,跟住我係其中1個負責爬木閥,,好攰,,要超大力先可以令到隻木閥行,,玩完就上岸,,跟住同ar發、蔡頭個D仲有個教練玩水,,好開 ,,仲去左swimming pool游泳,,大家都有去,,我仲比人踢落水>3<v好搞笑,,之後就有得去玩攀石,,我撞到個頭,,不過爬5到,,5夠力,,到左夜晚黑,,D男仔過左嚟我地女仔房訓,,好采D Miss同啊SIR個晚冇check房,,如果5係就真係水洗都5清la,,果晚B瑩同蔡頭訓,,我就同ar發訓,, 渣渣同黎xx訓,,我地訓到好似打交咁,,全部人迫埋係個廳到,,好搞笑,,果晚仲要係行曬雷,,落曬雨咁,,好有氣氛>p<
第3日:離營,,落毛毛雨………………………..(冇咩事發生,,所以5打咁多)
總之個CAMP就好好玩la,,kaka
|
2006 年 4 月 30 日 星期日  |
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
好耐冇咁開心啦>V<  |
分類: 未分類 |
今日同Blueki出去夾Band..
(其實我都冇咩做........)
去到Band房有8個人>>我、blueki、陳凱恩、陳明雅、lok lok、蔡頭、阿祥、XXX(5識既..)
X海期間打過嚟,都係冷戰中.....唉
夾左3hrs,,走人~
跟住一行7人去左M記食野,,中途仲見到阿詩同佢阿媽*
食野個時都幾開心...
不過5夠係上水廣場個時搞笑...我地不停整"估"蔡頭,,
仲成班係到對住小巴、的士總站大叫『靚仔』...
點知真係有人應.....係個小巴司機....
之後佢仲睥行我地,,真係笑爆嘴,,

跟住就成班行返屋企。 |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|