chung789520
暱稱: - ,,>新= )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-11-18
2007-11-17
2007-11-11
2007-11-06
2007-10-22
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 1221
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


2007-09-02 分類: 未分類

今日7點幾起左身 

開電腦刷牙洗面 見冇乜人on msn 咁咪打陣機囉

玩玩下玩到12點幾 嘩..咁耐 我都唔知==

出番去見到大頭on左 冇理到佢 唔add佢 過多陣佢add我

同佢傾左陣 我睇到我msn個名話悶 咁佢又同我解悶== 驚喜囉∼

佢話聽日番學心情如何 個比我o...曬咀 呵..

同佢傾呀 又一路上網 又睇TV 勁尼 ==

同左林小朋友哈左個囉∼ 再入game玩陣 唔係幾想玩 出番去

再同大頭傾 ...唉...

到左4點幾 有d眼訓 訓左陣 一訓訓到7點幾 屋企一個人都冇 番出曬去番工同番學 仲兒為係9月3號 番學個日

落床 望下個鐘 嘩..7點幾喇 要換3番學喇 {我個時咁諗}==

點知 一個電話哈9我 又諗 咁早有人打尼ga 咁咪去聽囉 係我呀媽 叫我落去樓下同佢去kt買書

又諗 個時唔係朝早ga咩 == 點知我老豆番尼 同我2個細佬 o..

總於知到嚕-- 唉..自己真on99

同佢去到9點番到樓下 呀媽又叫我打比我老豆2個細佬落尼大家樂食野

食到10幾番尼 開電囉 喇喇淋幫jojo左歌 喇喇淋打日誌 

要好早訓 因為聽日要番學 唉.. 冇得針電話 xDD

打緊個時呀媽係咁叫我沖涼 我話打賣先啦 佢又話早唔打係要夜晚先打 我好無奈囉 又同佢講 打日誌邊係朝早打嫁 聰明

佢冇野講 哈哈

咁就一日路

 

 

YA 聽日番學路 可以見大定路 YA

 

今日同呀媽出左去左買書又去買鞋 都OK啦 399$ 差1蚊就400==

多謝曬呀 媽媽 咁貴 令唔令我都照著 嘻嘻..



2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


2007-09-01 分類: 未分類

今日2點幾起左身 

刷牙洗面 食野 開電腦

玩下玩下玩到3點45 嘩..

遲到喇.. 喇喇淋走去沖涼換3 搭11D去 好釆,,

好釆岩岩好有車 呵呵呵∼

去到喇 薄薄下係到同D人玩 YA 今日自由活動wo 正呀==

玩到6點幾 冇野玩咪搭車番尼囉 開電腦 on msn

跟住入game玩 出番去 見到Yuki妹add我xDD"哈哈

同佢傾左陣MSN 又有人叫我睇XG 讀曬比佢聽

唉.. 讀曬喇 打日誌都打得安心D啦∼

打緊個時 我又同緊JOJO 又唔知乜人咁撚無聊咁得閒打尼玩電話囉 

打尼又唔撚出叫on9 好撚咩囉 聽左又cut 有撚病 收皮啦 好火囉

跟住冇野做 傾傾傾電話

 

 

好想快d番學==

 

邊個咁撚無聊玩電話呀 咁無聊洗下個自己春啦 都唔撚係on9 嘈 成個低b仔咁



2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


2007-08-31 分類: 未分類

今日12點幾起身 

刷牙洗面 我老豆又唔係到 

我問我細佬 老豆去左邊 佢話一陣去燒野食 佢去左買野

我都唔係幾想去 {so曬囉}

點知我老豆 正d雞翼 又豬扒 魚蛋 仲有其他呀 有排9

又叫我落去買野飲上尼 買完 沖個涼 搞搞下搞到4點差唔多5點

冇咁曬 咁咪同佢地去囉 點知一去去到12點20志番到屋企

我彩虹搭車去大埔 再搭綠的去大美篤 56:8 嘩..

到左 起個{勞}都成6點幾 唉..

係咁燒 燒到9點10到 汁曬野 一齊行落去碼頭都釣魚 

呵 .. 我釣到2條 我大細佬釣左3條 嗚.. 細細佬1條

老豆2條 ya 囉番去比媽媽保湯 聽日先

搭車番去喇 到左大埔又轉車74x

番到尼彩紅 係樓下坐左陣餐廳 飲左d野 

比呀媽吹上樓 咁我就賣單 唔係我比ga 老豆姐

番尼打日誌∼ 岩岩開始 jojo打尼叫我唔好打住啦 去林小朋友xg睇啦

讀比我聽啦 咁我咪讀囉 佢又打咁q小野 {哭了}頂 2個字

佢又叫我睇東又睇西 頂 睇唔到又係到話我 忍唔到囉 自己又唔去c 我讀比你聽囉

仲要話我 何嬲ya 我忍忍忍住你∼! 又叫我問大頭d野 手又比魚{9}正傷左 仲要我問

打字我都要轉手指打 唉..

咁就一日喇∼!

 

 

就尼番學喇∼! 仲有日路 o... 正呀

 

今日冇番教會 cut左 唉..

 

我想jojo改呀 希望佢可以改到佢一d 一定要叫人做野個d習慣 佢再叫我做野 我要收錢嫁喇∼



2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


2007-08-30 分類: 未分類

 今日係jojo屋企1點幾起身

同佢打左陣機 跟住佢又話落去食野 要出門口個時 大頭打尼

問我地尼唔尼順天好 我就叫佢尼 佢地尼左 我地都係岩岩到順天

我問佢係邊個等 佢地話係千秋啦 咁咪去囉 

我就同jojo去買外賣 行行下見到3個女仔 係大頭 林樂怡 同大頭個小學fd

我地冇理到 就入左天重賣野食上樓

番到去 大頭又打尼 叫我地落去千秋都等 

頂 ..比jojo玩死 係咁叫佢落去 佢係都唔落

過多陣 林小朋友打尼問我落味 我話味 叫緊人落 {佢唔落你自己落囉}

咁我就自己落 去到見到佢地要走 又唔知佢地走去邊wo 咁我就同佢講我地搵葉佬

去到佢又話唔落 有林小朋友係到 佢唔敢

佢比出咪算囉 咁我就去左7仔搵佢地 佢地冇話我知佢地去邊 我都知佢地係7仔wo   嘻嘻..

係7仔到打比家耀 叫佢出尼順天玩 佢尼 過多陣 我同佢3個女士們

帶到佢地去葉佬屋企 葉佬見到林樂怡 就好大力咁山門 嘩... 

跟住去左新公涼冷氣同傾計 係個到坐左陣 出面同入面簡正2個世界

咁就大頭個小學fd走先88 咁我同家耀 送大頭同林小朋友搭小巴走

咁我都冇野做 自己搭小巴走了

番到屋企沖涼刷牙 換3食面 打日誌 

頂..打左2次 第1次岩岩好打曬志輕機 又再開番機 乜都冇曬 重新打過

又同大頭 同個小學fd 一路打一唔傾msn

咁就一日路

 

 

{我今日打大左2個日誌 打左琴日個個 因為琴日去左jojo到過野 冇打到∼〕

 

好好呀 識到咁好gafd 又有d出街玩 又唔驚悶 嘻嘻..

 

都唔明jojo同葉佬咁林樂怡嫁 冇用 同大頭講ga一樣 2個字:失敗



2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


2007-08-29 分類: 未分類

今日11點幾起身 刷牙洗面

跟住過左陣 jojo打尼 叫我出去佢到 

咁我就沖涼去左順安啦{jojo}屋企 喱排成日尼4順呀 巧巧哦!

同佢係屋企打左陣機 我地打去大頭到 去佢到囉碟 

我地係順安行去st 好熱 仲衰個燒炭 唉..

囉完 係佢屋企玩左陣 我就係到睇TV

睇到林小朋友打尼搵大頭 叫我地一齊上寶達玩{好想上呀}

點知jojo又叫我同佢一齊番屋企 唉...

我同jojo就係st個個7仔 諗野{係到諗搭唔搭車好}唉..

點知都係搭車 

大約都係7點幾 咁我就番番屋企 食完飯 涼完涼 囉錢

出去jojo到過野 嘻嘻 我呀媽同佢家姐番左大陸 我志去佢屋企過野炸  

到11點幾同大頭林小朋友 10幾到傾到4點幾 比jojo吹脹了

開頭佢又唔傾 我就同佢地傾啦∼ 我話 我睇左jojo會走過尼腸我電話 大頭就話佢失敗==

又話唔駁比林小朋友你又係到嘈 駁左你又唔同佢傾 唉... 好煩都佢2個== 唔好嬲 講事實

早就話左jojo會腸番部電話嫁啦 仲傾都好開心天 嘻嘻..

咁jojo就煮左個面比我食 唉... 幾唔好意思==

到4點幾 大頭好似又話發燒 林小朋友又好似話胃痛

 

 

{志於打日誌係2007-08-30 到打ga 一日打2個} 又要諗番 煩煩}