chung789520
暱稱: - ,,>新= )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2007-11-18
2007-11-17
2007-11-11
2007-11-06
2007-10-22
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 2
累積人氣: 1223
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


2007-09-21 分類: 未分類

今日6點解起身

刷牙洗面 換3 同輝上去毛再屋企

我去佢到搭車 去到 見到呀妹係到自己一個

係車到 有隻{子}珠係輝件3到 佢又唔知 我就話比佢知

佢淆wo 呵 咁我咪幫佢正囉 正到佢勁淆 好玩好玩

成車人差唔多望住我地2個 正正下 隻野又趺左落尼

我就昆佢 話隻野係佢個袋到 哈到佢死咁仔 好玩

去到毛再屋企 玩到個個痴曬 哈哈

玩到搭10就一齊行番學校 又悶 悶到放學

放學去左st玩  又冇野玩 又唔想見到某d人 又見到唔想見ga野

跟住我咪囉個毫出尼窄公字 {公:放棄 字:繼續}

係公 咁就個個2毫收左落一塊{尊}到 再合番落去 都好ga 唔就咁煩

就時帶番屋企啦  冇野做 個個係到玩 我同呀銀就坐係到 冇野做

勁想走 跟住家耀同呀陳文傑尼左 咁又冇乜野玩wo

我好似透明咁 又悶 咁咪自己一個走囉

95號 一等就到 幾好呀``

番到屋企沖涼換3 囉野搭車去教會嚕 ∼ 去到個到 聽野聽到11點

跟住要唱歌 學結他 有勁多人打尼煩囉 咁我咪係咁cut係咁cut

11點45到番到屋企 食野 開電腦

沖涼 傾左陣電話 打賣日誌

咁就一日∼

 

 

 


勁道好唔鋸某d人囉``

 

我唔想再上去囉..

 

訂中係公 放棄 都好 一個都冇 唉.

 

聽日踩單車 快d快d ==



2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


2007-09-20 分類: 未分類

今日6點起身

刷牙洗面換3 食野 咁就打比輝 

6點45同佢一齊搭車出去毛丙屋企玩

到左佢屋企 咁就係佢屋企坐 好大``

到左7點就係26樓一齊跑樓梯 嬴左 哇卡卡

番到學校 早會 個容sir唔知要聽乜野歌 唉..

上左去 問miss呀sir有冇番{冇} 上數堂個係到嘈 得我同葵星係到聽呀miss講野 

聽唔到囉 個個係到嘈 嘈到要係班主任堂上番數學堂

咁就開始第1堂悶到食完飯個個小息 唔想落去 好煩

幾個一齊何禮文 勁好玩 佢就正傷左隻手 流血 咁我地又唔知 

又hi曬佢d血 嗚.. 咁我同呀陳國輝,陳焰彤去左廁所就番d血跡

好釆洗得{粒} 佢地就明知d水大啦 就輝就正d水落去彤到 佢成身濕曬

咁我就驚正到水啦 喱左一邊 輝又走尼我到喱 點知 佢正到我都有小小濕

唉.. 係咁玩水 9到我成身濕曬 又唔關我事wo 嗚.. 媽媽

出到去 有miss 問我地9咩 咁就答廁所水好大∼ 冇事 好釆

咁就打中 上去家政 我就正KERORO cool順

仲有小小就正好 快d就好喇 咁就上番去班

上緊 有係到嘈 唉.. 好嘈 個個都恰個傻仔 搞到佢又係到勁大聲講野

打中 放學 我就同彤等呀葵星走 係個陣同妹個d玩 囉左佢張相

囉番屋企自己收藏 呵∼ == 講下炸

一定唔會比人睇 廢時你嬲 係咪先==

咁就同肥佬行去搭車囉` 到左佢又自己佢搭車 我又自己去搭車

後面 係呀妹同牛屎頭尼緊 到左 呀妹係後面 我就係佢前面

第1個牛屎頭嫁車走先 第2到我 岩岩好佢又左車

番到屋企 睇電視 就去左沖涼 出尼開電腦玩

同呀妹 林小朋友 傾msn 過多陣jojo打尼

又問我野 又要我add林 煩死咁仔 

個時又唔打閒wo 唉..

又同大頭吵左 唉..

 

 

 

 


勁想同葵星調班囉 聽書嘈到唔知點聽 嘈得仔又要成班企起身 又要我地企wo



2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


2007-09-18 分類: 未分類

今日7點起左身

刷牙洗面換3 冇食野 問呀媽囉多d錢

咁就搭車出 要自己一個 唉..

早會 又咩默{外}1分鐘 點知我比呀sir睇到我冇默{外}

比呀sir睇到我玩 又叫我訓企 係後面企 又係到玩

落左堂就呀sir叫我落去搵佢 我就唔落 就同呀sir講道理== 咁就冇野

又悶又笑又玩 玩到3點45就落堂 又味放wo

正得我同呀銀仲有葵星係到留 唉.. 我同我葵星做完喇

個黃銀勇要我地等佢 要到4點45志走到 行落去個時

見到企鵝自己一個 我就你佢地2個講佢ga野 跟住佢行過我地到 

呀銀又好大聲講我岩岩講企鵝d野 好似比佢聽曬 呵.. 唔怕啦 佢都唔打我ga 企徐唔識打人的

咁陪呀銀搭1A 我又等26M走 

番到屋企開電腦 又開左個新MSN:[email protected]

咁就加曬D人 都係唔係幾陪數 又同呀林樂怡傾MSN 佢手情勁之唔好 唉..慘

又同呀jojo 大頭個d傾電話 點知比佢老豆屌wo 咁我地聽到咪cut囉

jojo又打尼比我 咁我又打比大頭 又問jojo我地岩岩比你老豆屌wo

佢話冇wo {我老豆都唔係屋企} 咁我地聽咩呀 聽鬼講野呀 嘩..

咁就一日嚕∼

 

 

 


唔係幾想番學 成日朝早比佢抄起身 煩死 又唔比訓耐d 唉..



2007 年 9 月 17 日  星期一   陰天


2007-09-17 分類: 未分類

今日7點起左身

落去大快活食野 食完同我細佬搭車番學

咁到學校 頭2堂PE 唉.. 要換3 好煩

跟住中文 要默書 好釆識姐

咁又到英文堂 又要默書 都識啦 不過唔知合唔合格 唉..

到好似係咪atec個時 咁到左都冇咩 咪又係聽野寫野〕

到要走個時{上車個時又落雨}咁咪行過尼上車囉

成身濕曬 上車又{東}wo 唉..

咁就係學校 成班比呀sir留到4點15 咁我就幫呀sir做野

5點幾番到屋企 開電腦 同呀燒志敏 李+2傾左陣msn

佢係李+2屋企on msn 冇無奈.. 咁快問我囉手機==

咁就比左佢 咁我又叫佢比我啦 咁又就好順灘比我 

我個時o曬咀 我問人電話都要好耐志囉到 點知一問佢佢就比我 嘩嘩嘩..

咁佢叫我打比佢 我又話 你打比我唔好 哈死 仲宜為佢唔敢打

點知哈死我 唉..   咁我又同呀林樂怡憬咁串呀 好快有青山車尼接你走嫁喇

叫你呀媽幫你汁定野入去啦∼ 呵 串到佢喊ar..假ga

咁就去左沖涼`` 食飯 再打日誌 同呀jojo 呀銀 大頭個傾傾左陣電話

咁就一日嚕``

 

 

 

估唔到佢係咁∼∼



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


2007-09-16 分類: 未分類

都有幾日冇打日誌喇 因為都幾唔得閒==

今日10幾起左身

過左陣jojo打尼 叫我一定出去同佢買野=,= 我冇出

因為今日要出寶達玩 咁我就想叫呀jojo出啦

點知佢又話要叫怡尼摺佢去 佢志係去 唉..

跟住佢咪叫我尼順安摺佢囉 搭小巴搭到彩雲咁佢就打尼 話.呀羅都去 我o曬{個時}

咁到左jojo屋企樓下 咪打比佢叫佢落尼 咁過多陣呀羅都落尼啦∼

去左大馬路 我地3個諗住行路去定搭車去 咁都係搭小巴去 唉..

到左m記到 就打比大頭 嘩∼ 唔知做乜 串爆囉!

咁咪去左p7搵佢地囉 點知佢地坐係個個

個林樂怡淆  叫極都唔落尼  9左勁耐 唉..

jojo係到睇住佢落尼 又係到笑 佢痴嫁 落尼都咁難 又唔係高wo

我地就叫jojo腩佢落尼== kaka

咁佢死就死 都落左尼 咁就去左水之源買野 見到山山 佢同番學個樣分別好大 

又去左大斜路玩 2個女仔都喊左 唉.. 大頭比發正喊 怡就比我正喊

sor呀 我都唔想 不過真係好好玩 == 唉..

咁過多陣又去左p7 見到d唔想見到同聽到ga野

咁又見到佢地玩得咁開心 咁咪自己行賣一邊訓覺 冇同佢地玩 唉..

過多陣 李+2同個個我唔認ga燒志敏尼左  佢地又呢賣左  得jojo同呀羅冇呢

咁就串左 冇野玩喇佢地 咁我咪個時落番尼囉 咁過多陣佢地又走左

咁又全部走曬路 去左商場同jojo呀羅呀銀我去左睇野

又過多陣 大頭打尼問我地上唔上公會玩 咁我咪上囉 問佢地上唔上

佢地唔上 咁我同呀銀上去 估唔到呀大頭李+2同燒志敏都係到 過多陣呀李+2條仔尼左 令仔尼wo

咁係咪玩呀 玩玩下又識左呀燒志敏 咁就玩唔知乜xxx啦

玩左陣大頭走左 同佢細佬 咁我地咪玩囉 點知玩大ga 李+2就同佢條仔石石

我地個個都好嘔心 不過佢條仔就好期待快d石落尼 唉..

跟住指正我 好似呀銀定李+2講話叫我攬呀燒志敏 李+2又教我點攬

咁就攬落去喇 攬左 我又同佢講 不如再攪過囉== 冇攪到kaka

咁就玩完 我就同呀銀落左呀波羅買野飲 咁就去搭車

咁岩佢地3個落緊尼 咁我咪一齊囉

咁就搭1A番屋企喇 番到屋企好驚我媽媽鬧 點知:

佢叫我你玩幾夜都得 不過要打番尼屋企話比我一係老豆知{呀媽咁同我講}

個時我O曬咀 我去到我門口個時 味入屋 我諗緊我都比人鬧定了 

點知入到屋 冇事 就係講左咁ga野 正呀

咁就沖涼 換3 同呀李+2 妹 大頭 葵星 企鵝傾msn

咁就一日嚕

 

 


又識多個人嚕  哇卡卡

 

大頭唔好咁火啦∼ 家耀又係衰 我又對家耀改觀左 佢又衰番喇

 

我唔可以再3心2意喇 2個都要忘記喇 我中意左個個 又唔知點同個個講

所以 算啦∼ 唉..