都有幾日冇打日誌喇 因為都幾唔得閒==
今日10幾起左身
過左陣jojo打尼 叫我一定出去同佢買野=,= 我冇出
因為今日要出寶達玩 咁我就想叫呀jojo出啦
點知佢又話要叫怡尼摺佢去 佢志係去 唉..
跟住佢咪叫我尼順安摺佢囉 搭小巴搭到彩雲咁佢就打尼 話.呀羅都去 我o曬{個時}
咁到左jojo屋企樓下 咪打比佢叫佢落尼 咁過多陣呀羅都落尼啦∼
去左大馬路 我地3個諗住行路去定搭車去 咁都係搭小巴去 唉..
到左m記到 就打比大頭 嘩∼ 唔知做乜 串爆囉!
咁咪去左p7搵佢地囉 點知佢地坐係個個
個林樂怡淆 叫極都唔落尼 9左勁耐 唉..
jojo係到睇住佢落尼 又係到笑 佢痴嫁 落尼都咁難 又唔係高wo
我地就叫jojo腩佢落尼== kaka
咁佢死就死 都落左尼 咁就去左水之源買野 見到山山 佢同番學個樣分別好大
又去左大斜路玩 2個女仔都喊左 唉.. 大頭比發正喊 怡就比我正喊
sor呀 我都唔想 不過真係好好玩 == 唉..
咁過多陣又去左p7 見到d唔想見到同聽到ga野
咁又見到佢地玩得咁開心 咁咪自己行賣一邊訓覺 冇同佢地玩 唉..
過多陣 李+2同個個我唔認ga燒志敏尼左 佢地又呢賣左 得jojo同呀羅冇呢
咁就串左 冇野玩喇佢地 咁我咪個時落番尼囉 咁過多陣佢地又走左
咁又全部走曬路 去左商場同jojo呀羅呀銀我去左睇野
又過多陣 大頭打尼問我地上唔上公會玩 咁我咪上囉 問佢地上唔上
佢地唔上 咁我同呀銀上去 估唔到呀大頭李+2同燒志敏都係到 過多陣呀李+2條仔尼左 令仔尼wo
咁係咪玩呀 玩玩下又識左呀燒志敏 咁就玩唔知乜xxx啦
玩左陣大頭走左 同佢細佬 咁我地咪玩囉 點知玩大ga 李+2就同佢條仔石石
我地個個都好嘔心 不過佢條仔就好期待快d石落尼 唉..
跟住指正我 好似呀銀定李+2講話叫我攬呀燒志敏 李+2又教我點攬
咁就攬落去喇 攬左 我又同佢講 不如再攪過囉== 冇攪到kaka
咁就玩完 我就同呀銀落左呀波羅買野飲 咁就去搭車
咁岩佢地3個落緊尼 咁我咪一齊囉
咁就搭1A番屋企喇 番到屋企好驚我媽媽鬧 點知:
佢叫我你玩幾夜都得 不過要打番尼屋企話比我一係老豆知{呀媽咁同我講}
個時我O曬咀 我去到我門口個時 味入屋 我諗緊我都比人鬧定了
點知入到屋 冇事 就係講左咁ga野 正呀
咁就沖涼 換3 同呀李+2 妹 大頭 葵星 企鵝傾msn
咁就一日嚕
又識多個人嚕 哇卡卡
大頭唔好咁火啦∼ 家耀又係衰 我又對家耀改觀左 佢又衰番喇
我唔可以再3心2意喇 2個都要忘記喇 我中意左個個 又唔知點同個個講
所以 算啦∼ 唉.. |