chung789520
暱稱: - ,,>新= )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-11-18
2007-11-17
2007-11-11
2007-11-06
2007-10-22
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 1224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 分類: 未分類

今日7點起身

刷牙洗面換3 再食野 囉錢就出去搭車喇

落都去見到個fd 同佢一齊番樂華 去到又見到fd就一齊番學

番到學校 排隊上課室 悶個頭3堂 

小息 我係出面望下 跟住大頭同妹又係上面到早晨==

咁又悶 悶到4點幾 唉.. 

要上個個性教育咩工作坊 悶到死 

上完喇 仲要留陣係課室 比個劉sir煩死

到左4點30放 咁就同肥佬 張文一齊落去搭車

我搭26m 又係到睇風景 咁到左喇喇淋走番屋企

開電腦 食野 換3 睇電視 同呀賓賓傾左陣msn

又同大頭傾左陣msn 咁就冇野做

睇陣tv 咁就一日嚕==

 

 

 

上d性教育好無聊 又曬時間 小..



2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


2007-09-11 分類: 未分類

今日7點起身

刷牙換3洗面 搞掂曬 落街買個包

一路食一路行去搭車 等到車喇 咁就囉手機出尼啦

我唔知坐我格尼個個係呀sir 令左手機出尼 個時又迫wo 開頭睇唔到

咁好釆佢就恰著左 睇唔到 呵呵呵

番到學校 悶個頭唔堂 到小息大頭走個尼我地班收皮{唔係}收數姐 收我ga 55$就咁飛走嚕==講下姐

咁我就冇理由有人比我打我唔打嫁 咁佢又咁好玩 咁咪打多佢幾野咪走囉 哈哈

又悶呀悶 悶到放學 要留堂 唉..好釆姐 我差2題就可以走 呵呵 咁就4點走 

唔比等人 咁就等唔到葵星 自己走 行去搭車 上到上同大頭sms sms到落車

佢地就去啦 去apm 我都想去{講下姐}咁多女仔 2個唔識 唉..

咁又番到屋企開電腦 玩呀玩msn 咁就同大頭傾左陣msn

咁就沖涼喇 再食飯 沖完食完打日誌

咁就一日嚕 好想上st玩呀--

 

 

 

大頭又話唔喊wo 要多d笑wo 又喊喇佢--

 

好鬼想食妹正個d朱古力 可以話佢正得好唔好食 哈哈

 

好多功課呀 忍唔住呢d生活呀∼!



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


2007-09-10 分類: 未分類

今日7點起身

刷牙洗面換3 好似好急咁wo

又叫我喇喇淋起身 我又眼訓wo 咁我換3個時係防到訓 訓呀訓 唉 過多一陣又比呀媽叫我換快d 換咁慢成個女人咁

唉...比佢吹脹 咁就喇喇淋換3 又落7仔丁野食 食完問呀媽囉錢

咁就搭車出 番到學校 上綜人堂訓教 比呀sir見到 囉野尼扑9我頭 咁就起左身 又叫我炒番d野志好食飯 唉..

咁就去呀去到到最後2堂 生教 蔡sir教 死定喇 

放學55分放我地 咁就同葵星落左觀塘 行街 呵呵

行下行下佢又睇手機 咁我就買左d野 又行行行 行到個到唔知叫邊個ga地方 勁多3睇

好想買呀t3t 要寵錢呀 背心 褲 同嬲 都要315佢話平左 貴到呀 我同葵星到o曬{個陣}

到出番尼我地係咁屌 又屌佢賣得咁貴呀 又咩3百幾蚊呀 痴線嫁 屌 

咁就昆左葵星同我行去個到 我話我同你番屋企呀 咁就行到個到 我當冇講過 佢問你做咩行個到呀 我話搭車囉

呵 佢又話唔係你送我番屋企咩 有講過咩 我琴日講過姐嗎..今日邊有 你聽錯喇 咁同佢講 呵

咁就佢自己番屋企 咁我就搭26m 

番到去開電腦 煮野食 做功課 溫習 咁就打日誌 同呀大頭 林小朋友傾左陣msn

跟住我部腦痴左 中左野 咁就睇下啦 真係有呀 唉..

唔怕 有野都玩得ga姐 禁左大頭sd比我個網-- 唉..

咁就呀老豆叫我出去同佢去kt幫我買書 咁我咪唔出囉 又比我呀媽老豆嘈 痴線 唔出都有罪

咁就一日嚕∼

 

 

 

嘩..打日誌個時{差唔多打完}個時冇啦啦唔見曬d野就死嚕 好釆快打完

 

今日諗住上st 不過..

 

哈 呀妹話聽日有朱古力食 呵呵



2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


2007-09-09 分類: 未分類

今日8點幾起身

刷牙洗面 開電腦 入game玩到12點幾

係msn同葵星傾左陣 過多陣 大頭on左add我 傾呀傾 無聊到3點幾

佢問我出唔出尼玩 我咪話好囉 

咁我就打比呀銀先 話我一陣出尼 咁就走左去沖涼

咁就囉錢搭13D上st 到左中st 佢地又打尼 佢我上寶達

好釆搭左13D姐 搭1A有排行 哈哈

到左 我再打比佢地2個 問佢地係邊 又係大斜路-- 

咁我打完比大頭佢地 就喇喇淋打比呀銀 叫佢落尼玩 咁佢話等等先 要買鞋

我去到大斜路 見到佢地 佢地打比家耀叫佢尼 咁家耀尼到呀銀都味尼 咁就同大頭玩啦

見到家耀食左2枝煙 唉.. 唔想佢食咁多煙 好想佢唔再食

咁就同大頭玩訂石仔 哈 同我訂 第一次中左佢 呵呵 佢又訂唔到我 點知家耀幫佢訂

嘩.. 差小小爆9我袋 頂你個肺呀 好釆有個好似個d防撞難 唔中 呵呵

玩玩下呀銀尼左 又玩左陣 咁就去左水之源買野飲 本身我想同大頭個細佬買野飲 佢又唔去 咁我就我請你呀

佢就去wo 點知大個d跟賣尼 咁就一齊去買喇 出番尼又走去p7玩 4個去左去最高個到 我呀銀大頭同佢細佬

佢地又賣2個玻璃樽 飲完 大頭比個我爆樽 咁就一齊2個爆 好玩 我一訂就訂左入草叢 爆唔到

大頭好鱷ga眼神 好想打我ga眼神 咁就哈9死我 點知佢講 同我汁番尼比我訂

咁我就汁啦 汁到喇 喇喇淋訂左去 大頭比我哈到 呵呵 佢企我後面 我一囉到好快訂落地下 訂完 又唔知大頭係後面

又驚訂到佢 唉.. 訂左 佢又比我哈到 又比我好似訂到 好釆冇 跟住又走去同林樂怡玩

係佢後面 我用手 亨落去 哇卡卡..咁佢當然話痛啦 咁就打我喇 同佢係咁打呀

咁我又正親 唉.. 上樹滑梯個時 上面條

嘩..佢咁ga身形訓落尼 我死左-- 喊..好重呀∼

玩呀玩 我玩難左大頭個球拍 -- 呵呵.. 

咁就一齊又落咩去商場送林樂怡走 咁我就哈9佢 好大聲 咁我格尼有個人訓緊教{冇屋企,訓制ga人}

咁就好大聲啦 點知哈到個個人 咁佢就好大聲嘩9番我 咁我就冇理啦 咁就走喇

大頭同佢細佬我家耀仲有呀銀一齊落去st 送大頭佢番屋企 要走我都打左佢野 咁估唔到佢會追尼 唉..比佢追 冇打到

呀銀又走喇88 咁就同家耀搭車 佢就走去7仔到食野 咁我就等啦

我又口幹wo 睇住佢食 唉..

同佢一齊搭95 佢係新公落車 過多陣 番到屋企 岩岩好開飯

食完沖涼 開電腦 同佢地傾msn 傾左陣變電話 咁就同呀jojo呀大頭 呀銀

我就唔出聲 因為jojo係到 我同佢反左面 係到偷聽 呵呵 聽曬佢地講d野

咁就一路打日誌 一路同佢地傾 {唔係傾}係偷聽 哈哈..

咁就一日嚕∼ 今日玩得好癲

 

 

 

大頭今日真係好好玩囉 呵呵 傻傻地咁 哈哈

 

林樂怡今日比大頭細佬正到喊 都唔明佢點解小小野要喊 

咁我地上到p7 亨落佢個頭佢都話痛 不過又冇喊wo 唉..都唔知佢咩野做出尼ga



2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


2007-09-08 分類: 未分類

今日10點幾起身

11點我呀篤上尼幫剪頭髮 剪完就沖涼 咁就出去喇

到左MTR 一個人都冇 好驚佢地全部放飛機 跟住就坎去29M到等葵康

好釆等到佢尼 跟住打比呀銀 佢話同佢地幾個尼緊喇

咁我就同呀葵康落MTR等佢地 等喇到 點知肥佬都尼左

咁就一齊去巴士站等車 到左喇 去租車 頂..45$一個

勁貴wo.. 唉.. 好釆帶左120$ 

踩呀踩有第1宗意外出現 就係毛丙明 勁到好似自己好勁 咁就斜上個d行人路到 成個人打個圈 勁

佢隻腳流血 條牛仔都串左 唉..又等一陣再踩過.. 等喇 行得 

又到等2宗單車意外 就係我行行行 行到一條冇路可走ga路到 咁我就殺車啦 呀葵星就好近我

呀關國恆就去近葵星 咁我就殺車 佢地唔知 咁就3車連環雙撞 不過冇事 好釆..

又踩呀踩到左第3宗意外 就係我 我2隻手放曬 葵康見到我咁就空9我 咁就抄喇 都係冇事

係嫁車到有d野姐 咁就呀銀幫我正番 嘩..呀銀大過左一定正單車 我地嫁車有咩唔 佢都幫我地正到 好釆有佢

咁就到等4宗意外 呵 低死 空我呀拿 都葵康抄車 同毛再ga抄法一樣 呵呵

又踩呀踩 踩到就尼到大美篤個士多到 咁我地就係個到頭陣 買左野飲 係到座 

就我地全部見到老闆養左幾隻喵 2隻好細隻ga喵仔 好似係到玩啦 跟住佢地睇到 隻黑喵仔個咀可黃喵仔個咀

佢地又話 嘩.. 打k撚呀 扑野呀 咁我就係到拍呀拍 佢地叫我行走啦 唔好左住佢地2隻喵扑野啦

9到佢地唔扑喇 係咪啦 佢地咁講 比佢地吹脹囉∼

跟住肥佬肚哦 咁我又好想踩wo 又要等肥佬食完先wo 要等咁耐 

好關國恆識就 佢講 不如我地踩左去燒烤埸囉 好ya 咁就我同呀銀仲有關國恆3個一齊踩入去

正番個d佢地同肥佬一齊 我地3個踩完番番轉頭 番到佢地到 佢地都食完 要走 等我地3個 真係唔好意事呀

嘩.. 終於到第5宗 最嘔心ga車禍喇 係肥佬抄車 唔知呀毛丙定呀葵星佢地順利上左行人路 

肥佬見到佢地上左行人路 就好似好奇咁 自己又上去 點知佢又同{之前}毛丙咁上行人路 咁就抄左

跟住呀銀講左句野 話 有好大塊ga豬肉仆街呀-- 

肥佬好慘呀 仲要比呀銀咁講 佢扑到塊面花曬 流血 唉..佢地驚番到去比佢老豆鬧同打 好可憐 唉..

我會為你兒{其土} 希望你冇事啦∼ 咁就行行行 個時到都6點幾 7點要還車咁就係咁踩呀踩 到左喇 還車

今日踩單車係冇人個人味仆過..個個都仆曬

咁就搭80號走 我就要同老豆呀媽個D食飯 咁我就落車先

到左 咁就行去食飯 食完番屋企都9點幾 咁就開電腦 比左手歌比葵星 咁就去左沖涼

沖完涼出尼 見到大頭add我 好有文化囉 聽住喇各位 t0`sun 沖好涼!!!add我xddd fr0m`大頭 

咁我咪add佢囉 咁就同佢傾msn 

咁就打日誌嚕 咁又過左一日嚕

 

 

 

踩單車踩都唔捨得走 10年冇踩一次 大頭呀妹個d又唔去wo 佢地去咪好玩囉-- 好想下次去過

不過唔好係個間租車 貴到你媽媽都唔認都