今日8點幾起身
刷牙洗面 開電腦 入game玩到12點幾
係msn同葵星傾左陣 過多陣 大頭on左add我 傾呀傾 無聊到3點幾
佢問我出唔出尼玩 我咪話好囉
咁我就打比呀銀先 話我一陣出尼 咁就走左去沖涼
咁就囉錢搭13D上st 到左中st 佢地又打尼 佢我上寶達
好釆搭左13D姐 搭1A有排行 哈哈
到左 我再打比佢地2個 問佢地係邊 又係大斜路--
咁我打完比大頭佢地 就喇喇淋打比呀銀 叫佢落尼玩 咁佢話等等先 要買鞋
我去到大斜路 見到佢地 佢地打比家耀叫佢尼 咁家耀尼到呀銀都味尼 咁就同大頭玩啦
見到家耀食左2枝煙 唉.. 唔想佢食咁多煙 好想佢唔再食
咁就同大頭玩訂石仔 哈 同我訂 第一次中左佢 呵呵 佢又訂唔到我 點知家耀幫佢訂
嘩.. 差小小爆9我袋 頂你個肺呀 好釆有個好似個d防撞難 唔中 呵呵
玩玩下呀銀尼左 又玩左陣 咁就去左水之源買野飲 本身我想同大頭個細佬買野飲 佢又唔去 咁我就我請你呀
佢就去wo 點知大個d跟賣尼 咁就一齊去買喇 出番尼又走去p7玩 4個去左去最高個到 我呀銀大頭同佢細佬
佢地又賣2個玻璃樽 飲完 大頭比個我爆樽 咁就一齊2個爆 好玩 我一訂就訂左入草叢 爆唔到
大頭好鱷ga眼神 好想打我ga眼神 咁就哈9死我 點知佢講 同我汁番尼比我訂
咁我就汁啦 汁到喇 喇喇淋訂左去 大頭比我哈到 呵呵 佢企我後面 我一囉到好快訂落地下 訂完 又唔知大頭係後面
又驚訂到佢 唉.. 訂左 佢又比我哈到 又比我好似訂到 好釆冇 跟住又走去同林樂怡玩
係佢後面 我用手 亨落去 哇卡卡..咁佢當然話痛啦 咁就打我喇 同佢係咁打呀
咁我又正親 唉.. 上樹滑梯個時 上面條
嘩..佢咁ga身形訓落尼 我死左-- 喊..好重呀∼
玩呀玩 我玩難左大頭個球拍 -- 呵呵..
咁就一齊又落咩去商場送林樂怡走 咁我就哈9佢 好大聲 咁我格尼有個人訓緊教{冇屋企,訓制ga人}
咁就好大聲啦 點知哈到個個人 咁佢就好大聲嘩9番我 咁我就冇理啦 咁就走喇
大頭同佢細佬我家耀仲有呀銀一齊落去st 送大頭佢番屋企 要走我都打左佢野 咁估唔到佢會追尼 唉..比佢追 冇打到
呀銀又走喇88 咁就同家耀搭車 佢就走去7仔到食野 咁我就等啦
我又口幹wo 睇住佢食 唉..
同佢一齊搭95 佢係新公落車 過多陣 番到屋企 岩岩好開飯
食完沖涼 開電腦 同佢地傾msn 傾左陣變電話 咁就同呀jojo呀大頭 呀銀
我就唔出聲 因為jojo係到 我同佢反左面 係到偷聽 呵呵 聽曬佢地講d野
咁就一路打日誌 一路同佢地傾 {唔係傾}係偷聽 哈哈..
咁就一日嚕∼ 今日玩得好癲
大頭今日真係好好玩囉 呵呵 傻傻地咁 哈哈
林樂怡今日比大頭細佬正到喊 都唔明佢點解小小野要喊
咁我地上到p7 亨落佢個頭佢都話痛 不過又冇喊wo 唉..都唔知佢咩野做出尼ga |