chung789520
暱稱: - ,,>新= )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-11-18
2007-11-17
2007-11-11
2007-11-06
2007-10-22
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 1222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


2007-10-15 分類: 未分類

今日7點幾起身

刷牙 洗面 食野 換3

搭6出門口 到左同d fd一齊番學校`

悶悶悶.. 第1個小息借書比怡 又係咁悶..

悶到電腦堂 同朱仔偷on msn 又上網

點知呀sir知道左 cut左上裝個條線 做好d野先有得上網 唉``

又悶 悶到放學 又比呀sir全班咁鬧 到4點先放

落到小食部 大頭 燒雞 李+2 問我上唔上smp

咁我就冇野做 咪上去玩囉` 佢地帶左我去買3先 跟住燒胏自己走左

買完搭小巴上寶達玩 李+2又話要走 咁我地叫燒雞過尼 仲叫左葵星

係m記到傾計 計到葵星尼左先 跟住到燒雞 傾左陣

呀銀打比大頭話佢落尼 佢都落左尼 係咁計 好好笑 哈哈

跟住燒雞話要幫佢唔知咩親戚{簿}習 咁就同佢一齊行 送佢去

到左 佢上左樓 我地幾個係佢樓下玩 玩左陣 咁就行番smp

大頭走先 呀銀送我地2個去搭車 唔好意事`--

有車尼 13D葵星上車先 岩岩好13D後面有95 咁就一路跟住佢後面 唉

番到屋企沖涼 開電腦 睇電視`

咁就1日

 

 

 

 


唉``__:]



2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


2007-10-14 分類: 未分類

今日11點幾起左身

刷牙 洗面 開電腦

玩到1點半 沖涼換3出去教會

去到4點.. 喇喇淋搭1A出去smp同呀銀 大頭 燒雞

係商場到玩 玩到成地下都係xxx個d野 仲有人幫我介左手{2條}

有1條介左等於冇介 唔痛` --

呀銀又話佢呀媽個d叫佢番屋企再一齊出去食野 咁佢就自己番左屋企

我地打比葵星問佢出唔出 點知又唔出 唉

冇人尼玩 諗住走人 係咁企 過多陣呀銀話落番尼 仲要同佢老豆落尼

佢又唔知同佢老豆走左去邊 咁我同大頭 燒雞走去燒雞屋企樓下個公園

點知燒雞個老母打尼 話岩岩係大活見到燒雞

穿左 唉`  又要我地行番去商場.. 又見番呀銀

大頭同燒雞上左去大快活 呀銀又走左w0 咁得我自己1個

咁岩又係95巴士站見到佢` 哈哈 咁就同佢老豆老母佢呀篤

一齊搭95走 我係彩虹搭左車 佢地唔知佢邊 

我就去左餐廳搵我老豆老母 叫野食 我老母上左去

正番我同老豆 買單 同我老豆吹風同傾計 勁想同老豆傾計 哈哈`

番到去10點 開電腦 同人傾msn 打日誌 沖涼`

咁就1日 過得好快

 

 

 

 


好想再同老豆傾計`  哈哈



2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


2007-10-13 愉快 分類: 未分類

今日10點幾起左身

刷牙 洗面 開電腦玩陣

10半去左沖涼 換3 打比jojo個d

佢地尼曬我到我志出門去 有jojo 葵康 神同 bb恆 呀銀`

全部到曬我樓下 跟住就係街屎買野 買曬 又係到諗去邊 又煩緊有邊個仲要尼

唉` 搞左勁耐 到1點幾志搭mtr出去寶林gA前1個站 

張文係我地差唔多到觀塘個時打尼 話{我宜家係觀塘MTR呀}我地又到左觀塘

咪叫佢上車囉 岩岩好 佢行曬個車箱 哈哈`

到左寶林gA前1個站` 又去左買D野 跟住搭的落銀線灣

要分2嫁的 15蚊1嫁`  唔洗我比`嘻嘻

到左 又要行樓梯落去 落到去見到山山 葉日所 雯雯 同20座d人 哈哈

佢地起{勞}起到幾耐 要放5粒炭精 都起唔到 冇曬炭精 又起唔到

咁我同神同又搭的出去坑口到買 又係唔屎我比 哇卡卡`  因為神同帶左500蚊 真多`

買完 又搭的的番番去 又要多30蚊{來回}

又要起番個條樓梯.. 落到去見到肥佬到尼左`  呵呵`

起到{勞}喇 有得燒 山山 葉日所 雯雯 同20座d人都走過尼我地個{勞}燒

開到同佢地一齊都有d淆-- 點知好好玩 仲燒d野比佢地食 

仲條友仔冇啦啦係海令d海水上尼 淋落去肥仔駿到 佢著曬燈`  {仲隻秋}

隻完條友又淋9我 有病 搞撚到我飲水 仲要係海水 唉` 算`

燒完 20座d人同葉日欣走先`

我就同jojo走去1到好小人 坐係個大石頭到 吹海風 正爆

jojo係咁同怡係咁傾電話 我就坐係到聽歌 悶死 跟住想打比大頭傾電腦 點知冇人聽

唉`  雯雯同山山走過尼 jojo同佢講我換3落水喇 佢地2個又比jojo昆

咁山山同雯雯又走去換3 jojo仲坐係到傾電話 佢地換完出尼

問jojo點解仲味換3 佢答我昆你地姐嗎 {搞錯}

咁山山同雯雯走去同張文個d係到玩訂沙 我最憎係沙 所以我冇去玩

再打比大頭 又係冇人聽`  唉` 個天又好似想落雨  我都想`  悶死

個多陣 2個女仔走左我地都唔知`  打比佢地 佢地話搭緊車

我地5點幾就搭的走 嘩.. 痴線嫁 味試過接的接得咁好玩

等左勁耐 嫁嫁都比人call左 我地都想 不過唔call好玩d 呵呵

第1嫁jojo 神同 恆bb上左先 我地嫁要行出去志有 點知係白行gA

我地行到上去 岩岩我地等個到有嫁綠的尼 總知唔好行啦`  唉`  你番個到等咪唔洗行得咁辛苦啦`

嫁綠的行過  比我見到`  好釆我睇到 比我接左 真係叻呀我 要上的個陣 個個係咁跑

我同張文上左的喇 呀銀同肥佬都跑過尼 肥佬見唔到呀銀係佢左面 點知肥佬跑過去左面

咁就撞到呀銀仆左街 之後起番身 個肚比肥佬撞到勁痛 你地話肥仔撞落1個排骨仔到你估會點a拿

比我都勁痛 呀銀係馬落訓左陣志上車 要嫁的停係路個到 後面又有車w0 咁咪叫佢上左車先囉`

唔去意事`  到左  見番佢地  一齊搭mtr番屋企 全部係觀塘  得我自己1個番彩紅

番到屋企開電腦 打日誌 傾msn 走去沖涼`

咁就1日` 好開心 好耐都味試過` 

 

 

 

下過星期葵康去踩單車喇 佢地耐都味去過 歡迎歡迎`  哈哈`

 

我想理在開始  都日日打日誌`



2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


2007-10-07 鬱悶 分類: 未分類

琴日玩到好赲  今日12點差唔多1點志起身

刷牙 洗面 又熱wo 咁咪沖個涼

悶到爆 又唔想出街 好曬 唉`

又唔想玩電囉  又係咁悶  3點幾又冇野做又走去沖涼

開左陣電腦 on msn 冇乜人上

又山番電腦 我呀媽同老豆番尼

又出番去 唉`  又冇野做  再沖多次涼  舒服`  哇卡卡`

到6點幾 我呀媽同老豆都買完{送}番尼  仲有m記 哈

食先 開電腦聽歌 同大頭 呀銀傾msn

9點幾再沖涼 ==

咁就一日`

 

 

 

人生點可以日日都`悶`   唉`   好想再去踩a

 


佢琴晚 同今日都冇on過msn 唉`

 


大頭D歌真係好聽`差D....!



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


2007-10-1 分類: 未分類

今日9點幾起身

刷牙洗面 見熱就沖左個涼 

開電腦on msn冇人上線==so悶 過多陣大頭仲有d上左

同大頭 呀銀 葵星傾msn 再耐d君都上左 又同佢傾 哈xDD

咁就好似有d頭暈 冇山電腦仲on緊msn

咁就再訓過 訓到1點幾起身 仲係頭暈 唉``

同左君傾左陣msn 我同我老豆講我頭暈 話我發燒28.3

食左藥 再訓訓到3點幾 又起番身 睇下有人冇add我

冇乜咁暈喇 打比君 同佢傾左陣電話 嘻..

咁就訓過 訓到5點差唔多6點起身 同君傾msn 卡

跟住自己煮野食 沖涼 睇TV 咁就一日嚕

 

 

 

聽日就番學喇 哈哈``