chung789520
暱稱: - ,,>新= )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2007-11-18
2007-11-17
2007-11-11
2007-11-06
2007-10-22
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 1219
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


2007-10-21 分類: 未分類

今日10點幾起身

刷牙 洗面 食野 開電腦

同人傾左陣 12點張文叫我出去apm睇野

睇公仔 睇中左隻公仔--" 想買 下次先

睇完搭車上寶達 識左D人 跟住搵大頭 怡

一齊上左P7坐 過多陣 呀銀 葵星 誠誠個D尼左

佢地尼左冇耐 我自己搭95 見到班8婆 串7我`囉

有車 到左同舅父個d打波 打到6點幾搭車番屋企

沖涼 開電腦 有個小學fd搞到我勁勁勁火囉

問佢番唔番小學都要比佢鬧` 唉`

傾左陣msn jojo打尼傾電話 跟住食飯

汁碗同洗碗 煩煩煩 搞掂曬 玩番電腦 同人傾msn

同睇電視 {狗狗震}好好笑 哈哈`

過多陣打日誌 傾電話

咁就1日`

 

 

 

 

唔知講乜好`

 

係w0 我地班個個傻仔比容sir調左去2c班  哈哈 唔洗對住佢!!



2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2007-10-19 分類: 未分類

今日7點起身

刷牙 換3 落大快活食野 食完搭MTR再轉火車去大學站

因為今日去遊船何 唉` 好悶囉 又暈船浪 好辛苦

到4點幾大頭打尼 同佢傾左陣電話

搭番火車再轉MTR去觀塘` 係個到等家耀 大頭 燒雞 佢地到曬

仲有個燒雞個fd 佢做7仔gA 我同家耀都話佢7 唔怪知得你做到7仔啦`

去左kfc座 條7仔請燒家食野w0 搞到我同家耀流曬口水`

你唔知邊到邊到座左陣我自己就搭車番屋企喇 唉`

番到屋企沖涼 食野 開電腦 同人傾左陣msn

咁就1日`

 

 

 

 


希望可以 為了你`



2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


2007-10-18 分類: 未分類

今日7點起身

刷牙 洗面 換3 食野

出門口 到左去毛毛屋企玩

玩到搭10行番學校

係咁悶 悶到放學

要留堂 我走左

同左葵星仲有個 去左apm買野

大頭問我地上唔上smp 我地咪上囉 輝佢走左

我地2個搭小巴上寶達 到左 行去大斜路

見到李+2同大頭2個座係到 hee左陣

咁就行番落去 大頭上樓 我地2個同李+2番屋企

我地就搭車走 番到屋企 開電腦 沖涼

聽歌 入歌 同人傾msn

我老豆同我老母番左尼 佢知我要留堂走左

又係到嘈 迫到我要串7佢地 串到佢地冇野講 係到要了9我

關你鬼事咩 嘈嘈嘈 咁撚得閒{主}野食比我好過啦 on9 食撚屎啦`

咁就1日

 

 

 

 

 

聽日就遊船何喇` 哈哈

 


我宜家都唔知我個心諗緊d乜 好煩`好亂`   唉`

 

 

每一個明天....`



2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


2007-10-17 分類: 未分類

今日7點幾起身

刷牙 洗面 換3 食野

出門口 等車 去到同fd一齊行番學校

早會 上課室 囉手機出尼聽歌

好悶 到放學 有{真寶珠}食

同左jojo個d一齊行落去 佢地去同呀銀剪頭髮 我自己1個冇去

去左搭車 到左車站 想行去佢個到 係咁諗 咁岩佢嫁車要開`  唉

咁就等26m 上車 又囉手機車尼聽歌

番到屋企 開電腦 張文打尼 同佢傾左陣 張文你就好啦!

過多陣老豆叫我地落去食 食完上尼 玩電腦

沖涼 `心情唔多好 唉

咁就1日

 

 

 

 

,,_:沒有用的我`]



2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


2007-10-16 分類: 未分類

今日7點起身

刷牙 洗面 換3 食野

出門口 到左樂華又同d fd一齊

上課室 頭2堂pe 我帶左pe3 我唔想換 所以冇換到

以為冇咩野啦 呀sir尼左 點知要企曬2堂 仲要抄校規{2-9} 我頂你xx

企唔好仲要1個{決}點 唉`  總之換3啦 自己囉尼衰 小..

又悶悶悶 悶到a&t 唔記得囉番件3比miss 佢要我一係今日 一係聽日囉比佢

唉` 又冇人係陪 黃楚圴又話啦啦隊陪唔到我去w0 想搵人陪都唔得 要自己1個 唉`

到放學又比呀sir放{成班}魚死 好釆呀sir話有唔個乖 好專心志咁快放我地走

有{我 葵星 朱仔 賓賓 檸檬}可以上課室囉書包走

我就同左葵星去左jbg打機{1粒中} 咁自己行去搭26m走

6點幾番到 玩左陣電腦 同老豆細佬落街食野 食完同我老豆吹水`

咁番去就沖涼 同人傾左陣MSN

咁就1日`

,,__"送給你們`:第3者 {作曲:鍾Sun 作詞:喪文}

    你的話我曉得 無論你說得多麼溫和
     某一些難解的隔閡 把愛傷害了
     那多不值得

     沒什麼好怪的 我已經乏力繼續拉扯
     沒有誰非愛誰不可 就算變心了
     也非罪不可赦

   *她只是最最無辜的第三者
     就算她消失此刻 告訴我能得回什麼呢
     責怪她又憑什麼呢

   #她只是無意闖入的第三者
     我們之間的困難 在她出現之前就有了
     雖然我憤怒 但是我明白的
     把過錯讓她去揹著 那是不對的

   +HEY 女孩你聽著 所有愛情都有競爭者
     我不妒忌你們快樂
     雖然我人生因此有曲折

     他還是不錯的 我們的選擇不是巧合
     妳用青春大膽假設 我卻將失去
     活成一種獲得

 

請留cm哇`  謝謝`