chung789520
暱稱: - ,,>新= )
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2007-11-18
2007-11-17
2007-11-11
2007-11-06
2007-10-22
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 1225
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天


2007-80-23 鬱悶 分類: 未分類

今日7點幾起左身

刷牙洗面 沖涼 好舒服ar 換33 出去做義工

番到尼都6點幾

成家落街食飯 去左公會吹左陣風 番番屋企

第1時間去開冷氣 嘩...正爆

跟住走左去沖涼 涼完諗住開機打賣日誌志訓

點知我電腦又唔知做咩開唔到 唉 又壞左 又打唔到日誌

老豆咪同我講囉 不如囉落去樓下正啦 我話唔啦 正尼正去都係咁 成日都冇啦啦開唔到機

正就唔好正喇 換個部新仲好啦 下下囉落去正 曬錢 唉...

咁就打唔到日誌喇 嗚嗚...

跟住我細佬就好鬼死聰明 叫我老豆同佢一齊{冊}左部野去 囉出尼{囝}{陳}

開番部電腦咁又得喇 我叫我細佬比我打個日誌先比你 真聽話 低石

跟住jojo又打尼同我傾 跟住又唔知做咩又話一陣志打比我 打左比我又話葉嘉誠有打比我 跟住佢又cut左

跟住我呀媽叫我用我手機幫佢{教}鬧中 我又驚有人打比手機 咁我就{教}左無{星}

到聽日一起左咁就見到好似大頭打過尼 咁我又好sor啦 冇聽到佢電話

唉...到1點幾志訓到 



2007 年 8 月 22 日  星期三   陰天


2007-08-22 無奈 分類: 未分類

今日好早就打日誌

今日11點幾起左身 呆下呆下又上番張床訓過 訓到1點幾起身

好耐都味試過咁耐志起身

起身刷牙洗面換3 有人尼我屋企 我呀媽d親戚尼 d細佬係咁正

煩死 又冇錢wo 又出唔到街

到5點幾同大頭同呀君傾陣msn

呀君問可唔可以做佢哥哥

唉...我諗冇啦啦點解要我做佢呀哥

到6點打日誌 係今日最早打日誌

 

唔係幾開心囉 今日

 

仲係好唔後悔唔見左500蚊 唉..

 

呀君今日又同我講 可唔可以做佢呀哥 可話是但啦 

真係好唔明囉 我中意佢 我都係做一個呀哥 唔係好想做 不過冇所謂啦 佢中意咪得囉

 

好想快d番學 期待



2007 年 8 月 21 日  星期二   陰天


2007-08-21 分類: 未分類

今日9點半起身 沖涼 刷牙洗面 何左篤屎==

換校服 番學校見陳sir 到左見到蔡生同陳sir傾計 咁佢咪叫我地等一陣

到蔡生係過尼 我問升唔升到 佢話升到啦 恭喜曬∼恭喜曬∼

見陳sir個時佢話我地頭髮太長 要剪喇 我話我知喇 9月3號前剪

去到註冊 總務處 個容sir又同我講你d頭髮太長 要剪喇 如果唔係出面d人睇到話我地學校係d{飛仔}wo

比佢吹脹了 我又話 9月3號前會剪嫁喇 咁就88喇

番到屋企想搵番個500幾蚊 點知間屋反轉左幾次都搵唔到 

番到尼比我老豆鬧間屋咁亂 比佢鬧左餐 唉..唔見錢魚左比人鬧

冇所謂啦 比人鬧慣

不過唔見左d錢就好咩囉

比我囉好買3仲好過唔見 起馬有野令番屋企

好對唔住我呀媽 佢搵錢搵得咁辛苦咁就比我一唔見就唔見左500蚊 唉..比佢鬧幾多都好 佢唔嬲就得喇

跟住同大頭jojo傾左陣電話 叫我加小朋友入尼傾 加左

我電話又有d 有d壞 個d一陣我自己都cut賣 唔知點解

過多一陣志知電話真係壞左 23號有人上尼正

 

jojo唔信我真係唔見左500蚊wo 我話同佢玩 你輸左比番500蚊我 我輸左比番500蚊你

佢話唔喇 唉...

 

聽日jojo叫我出去同佢買書 我又唔係幾想去 又冇錢 佢話幫我出住 又唔係幾好意事 我唔見錢姐 都唔關佢事

冇啦啦要佢比錢我 我真係唔得囉 sor呀 jojo

 

下次唔咁帶咁多錢喇 ...嗚...

 

我升到喇 大定估下咩班啦    嘻嘻....2F YAYA  可惜冇得入2D啦

有我一定入 --" 我入左佢可能唔中意BO

 

好想快d 9月3日  期待 期待 期待 嘻嘻==

 

仲係冇人留cm 唉...



2007 年 8 月 20 日  星期一   陰天


2007-08-20 分類: 未分類

今日我麻麻生日 冇同佢一齊出去食飯 唉.. 

我都唔知我點做佢個孫 我細個佢又帶我買野食 唉...

今日8點半起身 沖涼洗面刷牙換3 

搭車出去做義工

到6畸幾番到屋企 沖涼 

囉番部電腦玩 打左陣機 同大頭傾左陣MSN

打日記睇左陣TV

又唔知做咩好 

無無聊聊又話一日

 

開頭我仲兒為咁多個FD我最慘個個 點知我宜家知道唔係我 大頭 唉...

 

今日陳sir打比我 話:{聽日番學校 仲要叫我帶定80蚊去}你地都交過80蚊嫁啦 知交d乜野費啦

咁人就一定升到啦 不過唔知升咩班 冇所謂啦 有得升就得嫁喇 唔係要求咁高  哈哈哈

 



2007 年 8 月 19 日  星期日   晴天


2007-08-19 滿足 分類: 未分類

今日10點幾起左身

打機打到12點幾

本來要番教會 點知我呀媽又話要出去上水

探我表弟表妹 好q哦  嘻嘻...

到8點幾走 要走個時我表弟冇啦啦喊wo 唔知佢咩事啦

係車到訓著左

番到屋企9點幾 

係msn到大頭add我我都唔知 我訓左

到一陣就{寫}左 睇到大頭add

咁我咪add番佢囉

同佢一路傾msn一路打日誌

咁就冇野做 睇左陣TV

 

好YA好YA 恭喜 大頭買左手機 恭喜 好YA好YA

死喇 我呀媽個到冇做中史 死喇 點同joey講好

妖  我呀媽又話有 好仆街囉 聽到大頭講我志知 點我 又要我自己囉錢出尼買

今日係好仆街咁過1日 頂...