今日9點半起身 沖涼 刷牙洗面 何左篤屎==
換校服 番學校見陳sir 到左見到蔡生同陳sir傾計 咁佢咪叫我地等一陣
到蔡生係過尼 我問升唔升到 佢話升到啦 恭喜曬∼恭喜曬∼
見陳sir個時佢話我地頭髮太長 要剪喇 我話我知喇 9月3號前剪
去到註冊 總務處 個容sir又同我講你d頭髮太長 要剪喇 如果唔係出面d人睇到話我地學校係d{飛仔}wo
比佢吹脹了 我又話 9月3號前會剪嫁喇 咁就88喇
番到屋企想搵番個500幾蚊 點知間屋反轉左幾次都搵唔到
番到尼比我老豆鬧間屋咁亂 比佢鬧左餐 唉..唔見錢魚左比人鬧
冇所謂啦 比人鬧慣
不過唔見左d錢就好咩囉
比我囉好買3仲好過唔見 起馬有野令番屋企
好對唔住我呀媽 佢搵錢搵得咁辛苦咁就比我一唔見就唔見左500蚊 唉..比佢鬧幾多都好 佢唔嬲就得喇
跟住同大頭jojo傾左陣電話 叫我加小朋友入尼傾 加左
我電話又有d 有d壞 個d一陣我自己都cut賣 唔知點解
過多一陣志知電話真係壞左 23號有人上尼正
jojo唔信我真係唔見左500蚊wo 我話同佢玩 你輸左比番500蚊我 我輸左比番500蚊你
佢話唔喇 唉...
聽日jojo叫我出去同佢買書 我又唔係幾想去 又冇錢 佢話幫我出住 又唔係幾好意事 我唔見錢姐 都唔關佢事
冇啦啦要佢比錢我 我真係唔得囉 sor呀 jojo
下次唔咁帶咁多錢喇 ...嗚...
我升到喇 大定估下咩班啦 嘻嘻....2F YAYA 可惜冇得入2D啦
有我一定入 --" 我入左佢可能唔中意BO
好想快d 9月3日 期待 期待 期待 嘻嘻==
仲係冇人留cm 唉... |