你講咁多野都係想我相信你姐"但我會忍住"Sorry』但希望你明白"我罵走你"係為你好的"非常的對5住"
你條短信我會留住!因為佢值得我去留住"係我心入面只希望同你做個好朋友仔"我5想有其他關系!"希望我地可以做番fd啦"
收皮啦^_^你5會鐘意我囉"大話精@_@我對你好反感呀"係5係仲要我話醒你呀!我5想同你有任可關系囉"我地永遠係朋友!清醒D啦你"滿口大話"我寧願做一個冷漠的人...無錯...我係文逸朗"但我cut左你線係我5岩"sorry"
請別怪我...sorry...我而下定決心...."我5會再輕易相信人..."5會再胡亂接受人...我要一直等候一個與我真正合對的人..."5想再玩...."咁就可以專心學師啦...."可能係我的借口....但請你相信我"以後不再口花..."寧願做一個冷漠的人..."無錯...我係文逸朗"9月16日"現在的我對任可人都反感"!
琴日去左唱k~_~之後去元朗BBQ~原本E為會熱到PK!無錯!!真係熱到PK"徐左我之外~_~佢地個個係甘出汗"(佢地出汗出到好似去左游水咁=_=")但我無咩出汗@_@~之後坐分哥架車周圍去"夜晚1:00之後係分哥架車到講之後去邊玩"又話去酒巴"又話去打卓球"但到最後都無"之後分哥車我番去囉~_~乖乖
人生的第一次....."嘻~人生的第一次食巴基斯坦菜"比我想像中好味"YO!琴日真係好正"我愛游水"幾時又可以同你地去游水呢?"MK仙果園你等我呀"我一定會番來搵你!"