打左3個鐘"我打字好慢""
真相大白~比你以為我係一個自私的人"
我知你5會來睇我日記.所以我可以係到講我的心低說話"
其實我有想過做得自私點!(姐係話想方法令你地互雙恨對方"令到你地無可能係一齊)
但我無做到!!
因為我知就算同到你一齊"你都會5開心"我都會5開心"
所以我無做到"個日係你日記到個點說話係祝福你地同希望你地可以係一齊同有點說話係我的心低說話"
我為你!愛你都有錯?你介手"我心痛都有錯?
我而經無再想點自私野"
我而加同5同到你係一齊而經5係我最希望的事啦!我而加最希望你可以開開心心!
其實你愛佢就好似我愛你一樣"你會有種想法.只要你愛的人開心就算身邊個個5係你都一樣會開心"我就係有而種想法"
我一直去改做我自己只係想我愛的人得到最好"但係我都明知你5會愛我"我都去改"
我出世個時到而加我做任可事都好"無人支持我"無人幫我"無人明白我"個個人只係想係我身上拿著數!無個真朋友!
我5同你"你有好多真心的好朋友"你有咩5開心你可以同你點好朋友講'但我5得"
我咁多個朋友入面你係對我講野最直最真的一個"
做5到你男朋友"可5可以比我做你一個(好)朋友"
有你而個朋友我會好開心"(如果做到男朋友仲開心.但無咩可能)
我為你付出更多"但有好多都無講你知"為愛的人付出5一定要比你知十"在心中而足夠.不過5知你會5會想知我為你付出左點咩?如果你想知我可以話你知"
我好LOVE浪慢+"5知你又係5係LOVE浪慢的人呢?"
深夜啦.我個邊下雨"5知你個邊有無呢?"(心)
其實上次你罵我"我有點5開心"又有點開心"因為而次係你第一次主動同我講野"
當我睇之前MSN記錄對話個到我就笑左"我同你講左二十句野只係得2句你有回到"我好似你的玩具一樣"開心時你會玩玩"5開心時你5理我"可能我只能做你忠心的玩具"
我真的為你哭過"你又會不會知到嗎?"我只想為你傷(心)"
只要你開心!我做任可事都5重要!!!你會明白嗎!!!!
只要你開心!我就仲開心!(無任可事比見到你愛的人開心更開心)"
只能怪個天太殘酷"好開心可以比我而個地球識到你(心)"
2LovE YoU心(只怪我太過愛你")

|