對不起.....當我錯.....你會更好過.......真的對不起....."""""""""""朗....
可能而種就叫緣份...唔知點解....我第一眼見到你個時就有種感覺好想去保謢你...唔比你受傷害....只想比你最大的幸福....'' 就算點都好...我都唔會撇下你的....可能我咁做係一個傻瓜....但我願意做這真心愛過的傻瓜....'' (如果要經歷這許多才能余上你...我也甘心...也情願.....我愛你...希''朗