愛你愛得好難好難.
愛你真的好難好難
真的好難!""
做咩你仲要對我咁好.....做咩你仲要對我不離不棄.....做咩你仲記得我講過D咩.....做咩你仲記得我鐘意D咩.....做咩你仲記得我生曰.....做咩你要令我記起當日的痛.....""
為何你5離我遠一點...."但我地講過我地邊個都5會回頭...."講得出....做得到...."但THX你.....(痛)
但我心入面只得佢一個....別無她人...(暗戀)