原本都無諗過寫日記...但真係好唔開心...."好多心事好多野煩所以而幾日都訓得唔係幾好/____\"
之後我又好似之前咁特登落街買棋令自己開心d..."
每次我買完棋或者做完義工我都會好開心架..."
但今日買完棋...無令到我開心到..仲令我傷心左..."
因為今日買棋令我諗起我之前同xx出街買棋個件事....."
....我唔講我平時我買棋做義工d野係我做人愛低調...同埋唔想比人覺得我扮野..."
但....哈........."
我的能力只得這樣....?不能幫到更多人...?"
聽講他愛是故作滿面愁緒
聽講他冒犯過誰漠視過誰
難道想被受嘉許 要靠那幅小丑面具
好想痛快將所有真相說出去
偏偏身邊充斥太多無聊規矩
就算他怎解釋 你都不讚許 他只好閉嘴
他想笑 但你說他不笑更加帥
他想說 但怕你誇張亂說出去)"
做個木頭人 大家都過得去
請你 不要傷得他太深
只能怪之前有個巨蟹座女仔把我變成這樣...變乖左...嘻..."
我真的希望幫到更多人.../____\" |