藍邦你真的很特別...."
藍奕邦-(藍邦)成長)
四歲半 你我到處作樂 結伴到公園之內蕩韆鞦 卻發覺 到了八歲過後 我與你每天溫書溫太久 友好轉眼陌生 畫報漸變殘舊 隨著徽章開始生锈更見彼此之間的缺口 我試過 對過某某信任 更付出一顆血淋淋的心 到最尾 卻已變了猜心 去猜究竟遭他插過幾多針 浪費幾多人生 恐怕無能力被吸引 但我始終信忠貞去做人 若我愛過吻過 全程奉獻 那就沒遺憾 成長假使會換來隔膜 你我更加需要被愛 知識偏更令人冷漠 你我更要看得開 如世界太生疏 疏得彷似地鐵跟月臺 來讓我抱到跌入懷內 確認彼此存在 你與我 當初多麼天真 更在計劃於將來談婚姻 到最尾 拍過太多的拖 更親眼看到他兩個怎麼分 太想得到幸福 偏卻被個情字所困 但我始終信忠貞去做人 若我愛過吻過 全程奉獻 都不枉我過這一生 成長假使會換來隔膜 你我更加需要被愛 知識偏更令人冷漠 你我更要看得開 如世界太生疏 疏得可洩漏每一滴愛 來讓我將每滴愛拾回來 知己失散過 過客有幾多 更有勇士最終變做嘍囉 更需要一起抵抗 用最天真的心 悠然面對 現實是何其無助 成長假使會換來隔膜 你我更加需要被愛 知識偏更令人冷漠 請你抱我抱到放不開 如世界太生疏 疏得彷似地鐵跟月臺 來讓我抱到跌入懷內 抵抗所有遺害
我試過 對過某某信任 更付出一顆血淋淋的心 到最尾 卻已變了猜心 去猜究竟遭他插過幾多針 浪費幾多人生 恐怕無能力被吸引 但我始終信忠貞去做人 若我愛過吻過 全程奉獻 那就沒遺憾"
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=1847229537&ref=profile
我而加坐飛機會頭痛加耳仔痛....我老了.../___\" 去探你見到你隻腳可以動到小小....我真係開心又安心...."你下次唔可以笑我哭呀!\___/ ....做朋友先可以一生一世架嗎...係5係?..(承諾)
條鍊唔見左...係唔係上天暗示我要把你真真正正忘記....? 但我相信我無左條鍊都可以記住那教訓的!!!!yo!!!! 但我都會去搵返條鍊囉=,.= (完)這是朗的日記: )
相信我願為愛留下....感謝你的睇亮...放心...我對你的承諾永遠還在"
有時間我一定會飛去探你架...放心啦...."
5知你到左味呢...?
又飲大左"好頭痛呀!!!!!!!!!!!!!!!
明明狂哭不滿可陸沉 成人淚水怎要強忍 成熟後傷心不放聲叫嚷 廿歲總要氣量 原來嚎哭這叫不沉常 埋藏無言獨個養傷 太煩忙遮擾重傷 血橫流皮肉要體諒" (可能夢入面見都係一樣姐....係5係?)你對我說的每一句說話我也會記得..."
是你教我做人不應自私....但我做不到.....''
真心果句....我唔想無左你而個精神之柱...朋友...知己...同埋一個令我改變一生的人..................''
..................................哭個不停.....?
乖乖地..唔好再週圍走啦...我無力再搵你啦.......我兩年之前應成你話我會一生一世照顧你....就算我地唔再係一齊都好..就算你有病都好...我兩年前曾經對你的承諾我會一一對現....我真係唔介意你對腳有事呀...我唔介意咩你上身呀....你明唔明呀!由2008年9月到而加都成日去醫院探你架啦....有咩姐!?...我一點都唔身苦囉"...我知你睇到架....打比又好...sms都好....我好担心你..."