分手了 但我沒有挽留 不是因為你口中的我不愛你 而是我從不為任何人停下來...
有你在 什麼都好
我放縱自己2日 去左行街 結果用左2000幾 我3個月去1次街就差吾多 == 返學真係好大壓力 好多功課好多測驗... 努力努力
通宵溫書 真係好辛苦 仲要6點出門口返去測驗 放5點半 返到家都8點 眼訓到癲 好彩有你在身邊支持我
我病了...