開始緊張 到底放榜後我會點.... 希望一切順利
廢人講廢話 你真的很討厭呀 期待明天的約會 ^0^
今日本來約左占占佢地去游水 但落雨去唔到 灰/_\ 之後10幾個人去飲茶 食左好多野 都係每人$35 好抵 食完就去唱K 唱到聲沙 -V- 再食埋晚飯就散 HAPPYDAY
第1次打日記 發覺人大了 很多事都值得回憶 希望珍惜每1天