返左學3日 我已經殘到..... 真係好辛苦 返830 我要5點半起身 但又要放530 我返到屋企已經8點 仲要日日都無得坐 每日都唔夠訓 返學唔洗搭車係好幸福既事!!!!
聽日正式上堂 好擔心 ....
我癲啦 5點幾起身搭車返學 用左2個鐘先返到學校 又要用2個鐘返屯門睇醫生 第1餐要4點先食到 真係餓到暈 -__- 傷風喉嚨痛 好辛苦呀 下星期1開始就會好忙 希望我捱得住喇
今日人人開學 我就未開學 去左TST行街 YOYOYO 買左個agnes b袋 咁就冇左$2000 之後去左飲下午茶 3條友食左$300 都幾貴下 == 之後行下行下又買多個袋 好彩好平 -0- 我買埋個prada銀包就心足^0^
就快開學 有D擔心 好多野令我好煩呀 唉..